logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Mieszkańcy grają o pieniądze miasta
05.01.2016
Tematy: Wydarzenia

Mieszkańcy grają o pieniądze miasta



21 stycznia we Wrocławiu odbędzie się konferencja adresowana do przedstawicieli instytucji publicznych, NGO i firm, którzy chcą wymienić się doświadczeniami w zakresie aktywizacji mieszkańców do uczestniczenia w zarządzaniu swoim miastem lub gminą.

Uczestnicy poznają narzędzie konsultacji społecznych – Grę o Budżet – które zastosowane zostało do informowania obywateli, edukacji młodzieży i aktywizacji mieszkańców Lublina i Świdnika. Swoimi doświadczeniami i obserwacjami podzielą się prelegenci, wśród których znajdą się.: dr Tomasz Potkański reprezentujący Związek Miast Polskich, dr Piotr Magnuszewski z Centrum Rozwiązań Systemowych, Gunnar Grímsson reprezentujący islandzką Citizens Foundation oraz przedstawiciele trzeciego sektora i miast, które wdrożyły już innowacyjne narzędzia wzmacniania partycypacji obywateli w zarządzanie miastem.

Konferencja odbędzie się 21 stycznia 2016 roku w Salach Konferencyjnych Glamour (ul. Ruska 37-38, Wrocław) w godzinach 10-15:30. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, program i rejestracja znajdują się na stronie www.graobudzet.crs.org.pl.

Projekt Gra o Budżet. Aktywizacja obywateli Lublina i Świdnika w zakresie budżetu partycypacyjnego jest realizowany przez Centrum Rozwiązań Systemowych w partnerstwie z Gminą Lublin, Gminą Świdnik, Związkiem Miast Polskich i islandzką Citizens Foundation w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek