Reklama społeczna miała na celu zwrócenie uwagi na cierpienie zwierząt w procesie przemysłowej hodowli „mięsa”. Twórcy chcieli się odwołać do ludzkiej empatii za pomocą pewnej paraboli: wyobraź sobie, że jesteś na miejscu zwierzęcia. Twórców zainspirowała lektura książki Jonathana Safrana Foera „Zjadanie zwierząt”. Kampania nie namawiała do wegetarianizmu, ale zachęcała do zwrócenia uwagi na to, skąd pochodzi spożywane mięso i w jakich warunkach są hodowane zwierzęta. Spot przygotował Kolektyw filmowy MAMYTO!
Więcej informacji znajduje się tutaj.
CZYTAJ TEŻ:
-
02.10.2024
Pomarańcza
-
02.10.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
01.10.2024
Same nie znikną
-
30.09.2024
Książka jest znacznie lepsza
-
29.09.2024
…z wyjątkiem uważnego kierowcy
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku