5 / 5
Reklama społeczna miała na celu zwrócenie uwagi na cierpienie zwierząt w procesie przemysłowej hodowli „mięsa”. Twórcy chcieli się odwołać do ludzkiej empatii za pomocą pewnej paraboli: wyobraź sobie, że jesteś na miejscu zwierzęcia. Twórców zainspirowała lektura książki Jonathana Safrana Foera „Zjadanie zwierząt”. Kampania nie namawiała do wegetarianizmu, ale zachęcała do zwrócenia uwagi na to, skąd pochodzi spożywane mięso i w jakich warunkach są hodowane zwierzęta. Spot przygotował Kolektyw filmowy MAMYTO!
Więcej informacji znajduje się tutaj.
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz