Provident Polska organizuje w listopadzie dla swoich pracowników Miesiąc CSR. Celem inicjatywy jest wzmacnianie świadomości pracowników i doradców klienta na temat społecznej odpowiedzialności biznesu.
W ramach Miesiąca CSR przewidziane zostały moduły edukacyjne z różnych obszarów społecznej odpowiedzialności biznesu. Każdy tydzień zostanie poświęcony innej tematyce. Pracownicy mają pogłębić swoją wiedzę z zakresu relacji z klientami, czy współpracy z partnerami biznesowymi, dowiedzieć się o tym, jakie miejsce zajmuje odpowiedzialność w biznesie, jakie cechy posiada odpowiedzialny pracodawca i kiedy można mówić o odpowiedzialnym pożyczaniu. Poruszone zostaną też takie tematy, jak edukacja finansowa czy dbałość o środowisko.
W 2015 roku Provident Polska otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik Puls Biznesu. Firma została wyróżniona za prowadzenie działań na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej o etykę i wartości wyróżniające się w tym obszarze na tle innych przedsiębiorstw w Polsce.
W 2014 roku Provident zaprezentował raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2012-2013 oraz przedstawił strategię działań na kolejne lata. Elementem, który został uwzględniony podczas pracy nad raportem, były priorytety globalnej strategii Grupy International Personal Finance plc., do której należy Provident Polska – zrównoważony rozwój, etyka, odpowiedzialne pożyczanie, odpowiedzialność w łańcuchu dostaw oraz ograniczanie emisji CO2.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany