Miesiąc bez mięsa
Maja – 39 lat, Agata – 13 lat, Michał – 9 lat. Wypowiadane z dumą liczby to bynajmniej nie wiek Mai Ostaszewskiej, Agaty Buzek i Michała Piroga, a ich staż jako wegetarian. Razem z muzykami Markiem Piekarczykiem, Natalią i Pauliną Przybysz, a także pisarką Izabelą Sową wzięli udział w kampanii "Zostań wege na 30 dni!" (spot wyreżyserował Piotr Onopa), zachęcającej do przejścia na bezmięsną dietę. Na początek – na miesiąc.
Chcący zmienić swoje nawyki żywieniowe mogą zarejestrować się na stronie www.zostanwege.pl, by codziennie otrzymywać maile z poradami, przepisami i ciekawostkami. Przewidziane są także konkursy. Początkujący wegetarianie mogą również zadawać pytania ekspertom organizacji. Na stronie przygotowano także miniaplikację (grafika utrzymana jest w kreskówkowej, aczkolwiek brutalnej stylistyce), która w oparciu o wiek korzystającego wylicza, ile zwierząt skonsumował i ilu nie zje, jeśli w tym momencie wprowadzi odpowiednie zmiany w diecie.
Również występujący w spocie Rafał Zbieć, aktor Kabaretu Moralnego Niepokoju, przyłączył się do akcji i przeszedł na wegetarianizm. Nadawcy przekonują, że dieta bezmięsna daje poczucie spokojniejszego sumienia, a także poszerza horyzonty kulinarne, poprawia stan zdrowia i jest korzystniejsza dla środowiska naturalnego.
A. Postek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów