logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Miejskie iluminacje nagrodzone przez ENERGĘ
17.01.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Miejskie iluminacje nagrodzone przez ENERGĘ



12 stycznia zakończyła się rywalizacja miast w ramach V edycji akcji „Świeć Się z ENERGĄ”. Zwycięzcą głosowania internautów na najpiękniej świątecznie oświetlone miasto w Polsce po raz drugi zostało Bielsko-Biała. Łącznie oddano niemal 103 tys. głosów. Na ogólnopolskiego zwycięzcę i pozostałych finalistów wojewódzkich czekają nagrody w postaci energooszczędnego sprzętu AGD o łącznej wartości ponad 25 tys. zł. Prezenty trafią na wskazane przez władze miast cele społeczne, jak domy dziecka czy inne placówki opiekuńczo-wychowawcze.

Kolejne miejsca zajęły: Szczecin, Rzeszów, Gdynia, Legnica, Toruń, Bielsk Podlaski, Piła, Nowy Sącz, Nysa, Warszawa, Bartoszyce, Skarżysko-Kamienna, Zamość, Łódź i Gorzów Wielkopolski.

Sponsorem nagrody głównej jest spółka ENERGA Oświetlenie, zaś fundatorem nagród dla szesnastu laureatów wojewódzkich jest sklep.energa.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek