logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Miecugow i Orłoś uczą PR-owców
21.01.2015
Tematy: Wydarzenia

Miecugow i Orłoś uczą PR-owców



Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś, Tomasz Machała – znani polscy dziennikarze wkrótce wystąpią w Rzeszowie w innej niż dotychczas roli. Rozpoznawalne z telewizji, prasy i internetu osobowości będą uczyć specjalistów od budowania wizerunku dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Powiedzą o tym, jak wystrzegać się błędów i co zrobić, aby na linii piarowiec – dziennikarz było jak najmniej iskrzenia. Okazją do tego będzie Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia br., a jego tematem przewodnim będą właśnie media relations.

Na stronie internetowej wydarzenia dostępny jest już wstępny program Kongresu Profesjonalistów PR 2015. Lista prelegentów to przeszło 20 nazwisk, wśród których są przedstawiciele agencji piarowych i interaktywnych oraz mediów. Podczas dwudniowego wydarzenia wystąpią m.in.: Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications, Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i public relations nc+, Aleksandra Zarychta-Kuzalska, brand PR manager, Kompania Piwowarska, Paweł Biedziak, rzecznik prasowy, Najwyższa Izba Kontroli, Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion, Bohdan Pawłowicz, właściciel PBS Solutions, Mateusz Tułecki, menadżer inwestycyjny AGORA SA, Tomasz Machała, naTemat.pl, Maciej Orłoś, dziennikarz TVP, Grzegorz Miecugow, dziennikarz i wydawca TVN24, Łukasz Sikora, kierownik zespołu marketingu i rozwoju, Port Lotniczy Jasionka, Szymon Sikorski, prezes zarządu PUBLICON sp. z o.o. oraz prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Aktualny roboczy program wydarzenia dostępny jest na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl

Rola media relations jako fundamentalnego obszaru PR-u pozostaje niezmienna. To jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi budowania wizerunku. Niestety te działania przysparzająpiarowcom wielu trudności, zaś ich efekty są słabo oceniane szczególnie przez dziennikarzy.– Podczas Kongresu spojrzymy naten obszarz perspektywy przedstawicieli mediów. Zaproszeni goście to nazwiska znane z prasy czy telewizji. Ich doświadczenie z pewnością dostarczy cennych uwag i spostrzeżeń dla praktyków PR. Padną tu odpowiedzi na wiele nurtujących pytań: jak pisać, aby inni chcieli czytać oraz jak zaintrygować media – mówi dr Dariusz Tworzydło, prezes Exacto. W programie wydarzenia znalazły się również praktyczne warsztaty, podczas których uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę przydatną w życiu zawodowym.

Organizatorami Kongresu są firmy Newsline oraz Ideo, zaś partnerami Urząd Miasta Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka a także Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Sponsorem głównym jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek