logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Michał Grudziński leci w kosmos na potrzeby budowy hospicjum
13.12.2018
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Inne

Michał Grudziński leci w kosmos na potrzeby budowy hospicjum



Aktor znany m.in. z desek Teatru Nowego w Poznaniu czy roli dziadka w serialu Rodzinka.pl wziął udział w spocie o wyprawie rakietą by wesprzeć budowę stacjonarnego hospicjum.

Podróż kosmiczna w zrealizowanym na potrzeby akcji filmie to metafora umierania.

Kochani odchodzą szczęśliwi

Drodzy znajomi i nieznajomi. Po pierwsze i najważniejsze chciałbym, aby ten post i spot poniżej zachęcił Was do wejścia na http://kochani.org i wsparcia nawet najmniejszą kwotą tej trudnej, ale w moim odczuciu bardzo szlachetnej zbiórki! Nieocenione będą również udostępnienia, które sprawią, że ten przekaz dotrze do Waszych znajomych i po raz kolejny zatriumfuje DOBRA siła internetowej społeczności. Z całego serca dziękuję Wam za pomoc!A teraz krótka historia, którą pragnę się z Wami podzielić…Na zbiórkę dla Hospicjum Domowe natknąłem się przez przypadek. Przeglądałem Siepomaga.pl by komuś pomóc i przeklikując wiele stron natknąłem się na… wsparcie budowy hospicjum. Kwota do uzbierania była kolosalna a kasa już zebrana była na poziomie dziesiętnych procenta. Problem polegał na tym, że była to końcówka zbiórki, która trwała w sumie 7 miesięcy… Jakoś bardzo mnie to dotknęło. W głębi duszy poczułem jakąś mocną niesprawiedliwość. Sporo zacząłem o tym myśleć i doszedłem do wniosku, że ta konkretna zbiórka ma przerąbane — nie jest to zbiórka, która ma na celu niesienie pomocy w przeżyciu, tylko JEST TO ZBIÓRKA, KTÓRA MA NA CELU NIESIENIE POMOCY W GODNYM ŻEGNANIU SIĘ Z ŻYCIEM… Co??? W naszych czasach?? UMIERANIE!? Szybko dotarło do mnie, że przecież w XXI wieku umieranie występuje głównie w kontekście jakiś medialnych tragedii. Z kolei to "zwykłe umieranie" jest (przepraszam za kolokwializm!) zamiatane pod dywan.To już nie te czasy, o których później w rozmowie ze mną wspominała Pani Doktor z domowego hospicjum by całe rodziny siedziały, aż do ostatniej chwili przy umierającym. Nie ma miejsca a często nie ma też niestety czasu czy chęci, by nawet tych najbliższych do końca otaczać miłością i żegnać z szacunkiem… Umieranie stało się tematem tabu. A przecież śmierć jest częścią życia czyż nie?Już wcześniej zastanawiałem się nad tym, co dzięki swoim umiejętnościom czy możliwościom mogę zrobić dobrego dla społeczności. Co ja – człowiek – jakby nie patrzeć – reklamy mogę zrobić dobrego… W końcu mnie natchnęło i udało mi się zainspirować wielu wspaniałych ludzi do podjęcia tego bardzo dużego wyzwania. Postanowiliśmy ofiarować Hospicjum Domowe przejmujący, a zarazem dający nadzieję spot, który ma być drugim życiem zbiórki na budowę stacjonarnego hospicjum dla dzieci i dorosłych w Poznaniu. Hospicjum, które ma być swoistym hołdem złożonym godnemu umieraniu.Na koniec nie pozostało mi nic innego, jak podziękować wszystkim zaangażowanym w ten projekt! Jesteście wielcy! Lista tych niesamowitych osób / firm tutaj: http://bit.ly/kochani Bez nich by się to z pewnością nie udało.. Bez Ciebie także to się nie uda..To dopiero początek naszej podróży. Kwota do uzbierania wciąż jest gigantyczna, ale wierzę głęboko, że ten trochę inny sposób uchwycenia tego trudnego tematu, jakim jest umieranie – przekona Was do wsparcia zbiórki na http://kochani.org. Każda nawet najmniejsza kwota się liczy! Każde udostępnienie jest na wagę złota!!Wierzę, że pomożecie! Do usłyszenia 🙂

Opublikowany przez Łukasz Dolata Poniedziałek, 10 grudnia 2018

Michałowi Grudzińskiemu towarzyszy postać chłopca w którego wcielił się Marcel Michalski. Spot powstał na potrzeby wsparcia budowy stacjonarnego hospicjum – pierwszego dla dzieci i dorosłych w Poznaniu. Zbiórka zatytułowana „Kochani odchodzą szczęśliwi” organizowana jest przez serwis siepomaga.pl pod adresem http://siepomaga.pl/kochani lub http://kochani.org

Spot powstał charytatywnie z inicjatywy jedno.org oraz domu produkcji filmowej Oversee w koprodukcji ze Stern Pictures oraz Alchemiq Studio a także wielu wolontariuszom. Za emisję spotu w mediach będzie odpowiadał dom mediowy Media People.

Opublikowany przez Siepomaga.pl Poniedziałek, 7 maja 2018

zbiórka SiePomagam Kochani odchodzą szczęśliwi


Nazwa kampanii:
Kochani odchodzą szczęśliwi
Nadawca:
serwis siepomaga.pl
Media:
internet
Hasło kampani:
Kochani odchodzą szczęśliwi





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek