logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Miasto jako bohater wydarzeń
29.04.2015
Tematy: Wydarzenia

Miasto jako bohater wydarzeń



Kilkanaście wykładów autorskich, panele dyskusyjne, spotkania z ekspertami public relations w Polsce i temat przewodni „Miasto – bohater wydarzeń” – takie są plany na XII edycję konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej, organizowanej przez Agencję PR Grupa PRC we współpracy z miastem Kraków, które w dniach 13 – 15 maja br. będzie gospodarzem wydarzenia.

Wśród uczestników i prelegentów konferencji pojawią się Mariusz Sokołowski – rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, Dariusz Kryszk – główny specjalista Departamentu Prasowo – Informacyjnego Ministerstwa Obrony Narodowej, Antoni Styrczula – były rzecznik prasowy Prezydenta RP Aleksandra Kwaśniewskiego, Czesław Lang – organizator Tour de Pologne czy Adam Łaszyn – uznany przez magazyn Newsweek za jednego z 50 najbardziej wpływowych Polaków w 2009 roku. Szczegółowy program znajduje się na stronie www.prwsamorzadzie.pl.

PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to najstarsza konferencja w Polsce z obszaru public relations skierowana do przedstawicieli jednostek terytorialnych i samorządowych. Odbywa się od 2004 r. Zainicjowana w Kraśniku została przeniesiona do Katowic, a następnie do stolicy Małopolski. Przez kilkanaście edycji wzięło w niej udział kilka tysięcy uczestników – prezydentów, burmistrzów, wójtów, rzeczników prasowych i osób odpowiedzialnych za promocję i marketing w samorządzie i administracji publicznej. Każdego roku eksperci podejmują tematykę aktualnych trendów w obszarze PR-u.

W tym roku Grupę PRC w organizacji tego wydarzenia wspiera: Urząd Miasta Krakowa oraz Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Krakowie.

W trakcie konferencji odbędzie się gala wręczenia Kryształów PR-u. To IV edycja Konkursu, w którym mogą wziąć udział wszystkie Jednostki Samorządu Terytorialnego oraz Administracji Państwowej, a także spółki samorządowe. Celem Konkursu jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw promocyjnych w 6 kategoriach: wizerunek w mediach społecznościowych, film promocyjny, promocja projektów unijnych, kreatywna kampania promocyjna, gazeta miejska/biuletyn, kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek