Kilkanaście wykładów autorskich, panele dyskusyjne, spotkania z ekspertami public relations w Polsce i temat przewodni „Miasto – bohater wydarzeń” – takie są plany na XII edycję konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej, organizowanej przez Agencję PR Grupa PRC we współpracy z miastem Kraków, które w dniach 13 – 15 maja br. będzie gospodarzem wydarzenia.
Wśród uczestników i prelegentów konferencji pojawią się Mariusz Sokołowski – rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, Dariusz Kryszk – główny specjalista Departamentu Prasowo – Informacyjnego Ministerstwa Obrony Narodowej, Antoni Styrczula – były rzecznik prasowy Prezydenta RP Aleksandra Kwaśniewskiego, Czesław Lang – organizator Tour de Pologne czy Adam Łaszyn – uznany przez magazyn Newsweek za jednego z 50 najbardziej wpływowych Polaków w 2009 roku. Szczegółowy program znajduje się na stronie www.prwsamorzadzie.pl.
PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to najstarsza konferencja w Polsce z obszaru public relations skierowana do przedstawicieli jednostek terytorialnych i samorządowych. Odbywa się od 2004 r. Zainicjowana w Kraśniku została przeniesiona do Katowic, a następnie do stolicy Małopolski. Przez kilkanaście edycji wzięło w niej udział kilka tysięcy uczestników – prezydentów, burmistrzów, wójtów, rzeczników prasowych i osób odpowiedzialnych za promocję i marketing w samorządzie i administracji publicznej. Każdego roku eksperci podejmują tematykę aktualnych trendów w obszarze PR-u.
W tym roku Grupę PRC w organizacji tego wydarzenia wspiera: Urząd Miasta Krakowa oraz Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Krakowie.
W trakcie konferencji odbędzie się gala wręczenia Kryształów PR-u. To IV edycja Konkursu, w którym mogą wziąć udział wszystkie Jednostki Samorządu Terytorialnego oraz Administracji Państwowej, a także spółki samorządowe. Celem Konkursu jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw promocyjnych w 6 kategoriach: wizerunek w mediach społecznościowych, film promocyjny, promocja projektów unijnych, kreatywna kampania promocyjna, gazeta miejska/biuletyn, kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska