logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  05.12.2014

Miała być promocja na futra



Futra zdobią ciała modelek w magazynach i na wybiegach. Dziewczyny pozują w kołnierzach, czapkach i rękawiczkach, by jak najlepiej sprzedać stylowe produkty.

Jak przekonują twórcy kampanii "#MakeFurHistory" ("#PrzenieśFutroDoHistorii") modowa fantazja wiąże się także z realnym okrucieństwem. Ideą projektu jest zwiększenie świadomości na temat trudnej sytuacji zwierząt futerkowych w Kanadzie oraz zachęcanie rządów do dalszego angażowania się w regulację komercyjnego handlu futrami.

Akcję promuje nagranie na portalu YouTube oraz specjalnie przygotowana strona – furdiscounts.com, która ma urzeczywistniać internetowy sklep z futrzanymi ubraniami i akcesoriami. Modele zachęcają konsumentów do kupna określonej futrzanej rzeczy po okazyjnej cenie. Kliknięcie w określoną sekcję na stronie, zamiast szczegółów odnośnie zakupów, przekierowuje do komunikatu "100 milionów tych zwierząt każdego roku jest zabijanych na potrzeby przemysłu modowego". Oprócz tego na stronie można odnaleźć dramatyczne nagania z hodowli oraz głosy ekspertów w tej sprawie. Odbiorcy mogą zaangażować się w akcję, udostępniając przygotowane materiały w mediach społecznościowych (np. Facebooku, Twitterze)

Za akcję odpowiadają dwie organizacje: The Association for the Protection of Fur-Bearing Animals (APFA) i The Montreal Society for the Prevention of Cruelty to Animals (SPCA). Partnerem projektu została także marka LUSH Cosmetics, która deklaruje, że nie testuje swoich kosmetyków na zwierzętach, starając się, aby były one wytwarzane w jak najbardziej naturalny sposób. W ramach projektu firma wyprodukowała specjalną linię produktów wspierającą akcję.

Joanna Suchorowiec


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek