Od 14 lat polski oddział firmy Avon we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa Centrum prowadzi w Polsce działania profilaktyczne i edukacyjne w ramach kampanii „Avon kontra rak piersi – Wielka Kampania Życia”. W ramach dotychczasowych działań przeprowadzono działania, które miały na celu zmobilizowanie kobiet do regularnych badań – samobadania i profilaktycznych kontrolnych badań USG, a tym samym na wczesne wykrycie zmian w piersiach.
W tym roku zostanie przeprowadzona nierealizowana nigdzie poza Polską akcja „Adam”, która ma na celu włączenie mężczyzn w walkę z rakiem piersi. – Chcemy aby to właśnie oni wzięli na siebie część odpowiedzialności, motywowali i zachęcali kobiety do regularnego badania. Bo to im właśnie rak piersi zabiera żony i matki ich dzieci, burząc szczęście tysięcy rodzin rocznie – mówi Katarzyna Warzecha, dyrektor Marketingu Avon Cosmetics. „Adam” to projekt skłaniający do refleksji nad powrotem do ideałów i odpowiedzialnością za drugą osobę. Ma inspirować mężczyzn do zmiany postaw.
Ambasadorem projektu jest projektant mody męskiej Tomasz Ossoliński. 3 września w Pałacu w Wilanowie odbędzie się pokaz kolekcji zaprojektowanej przez Ossolińskiego specjalnie na tę okazję, która w późniejszym czasie zostanie zlicytowana, a całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz działań w ramach Wielkiej Kampanii Życia.
– Jestem zaszczycony tym, że Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa Centrum i Avon Cosmetics Polska zaproponowały mi – mężczyźnie, wzięcie udziału w tej akcji. Takie projekty jak ten, dodają skrzydeł artyście i udowadniają, że moda może służyć słusznej sprawie – mówi Tomasz Ossoliński.
Kolejnym mężczyzną zaangażowanym w projekt jest Tomasz Sadurski – rysownik i ilustrator mody, który zajmie się oprawą graficzną projektu.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

