logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Mężczyźni kontra rak piersi
22.07.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Mężczyźni kontra rak piersi



Od 14 lat polski oddział firmy Avon we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa Centrum prowadzi w Polsce działania profilaktyczne i edukacyjne w ramach kampanii „Avon kontra rak piersi – Wielka Kampania Życia”. W ramach dotychczasowych działań przeprowadzono działania, które miały na celu zmobilizowanie kobiet do regularnych badań – samobadania i profilaktycznych kontrolnych badań USG, a tym samym na wczesne wykrycie zmian w piersiach.

W tym roku zostanie przeprowadzona nierealizowana nigdzie poza Polską akcja „Adam”, która ma na celu włączenie mężczyzn w walkę z rakiem piersi. – Chcemy aby to właśnie oni wzięli na siebie część odpowiedzialności, motywowali i zachęcali kobiety do regularnego badania. Bo to im właśnie rak piersi zabiera żony i matki ich dzieci, burząc szczęście tysięcy rodzin rocznie – mówi Katarzyna Warzecha, dyrektor Marketingu Avon Cosmetics. „Adam” to projekt skłaniający do refleksji nad powrotem do ideałów i odpowiedzialnością za drugą osobę. Ma inspirować mężczyzn do zmiany postaw.

Ambasadorem projektu jest projektant mody męskiej Tomasz Ossoliński. 3 września w Pałacu w Wilanowie odbędzie się pokaz kolekcji zaprojektowanej przez Ossolińskiego specjalnie na tę okazję, która w późniejszym czasie zostanie zlicytowana, a całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz działań w ramach Wielkiej Kampanii Życia.

– Jestem zaszczycony tym, że Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa Centrum i Avon Cosmetics Polska zaproponowały mi – mężczyźnie, wzięcie udziału w tej akcji. Takie projekty jak ten, dodają skrzydeł artyście i udowadniają, że moda może służyć słusznej sprawie – mówi Tomasz Ossoliński.

Kolejnym mężczyzną zaangażowanym w projekt jest Tomasz Sadurski – rysownik i ilustrator mody, który zajmie się oprawą graficzną projektu.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek