logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Mężczyzna z marchewką, kobieta z imbirem
15.09.2009
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Mężczyzna z marchewką, kobieta z imbirem



Międzynarodowy Związek Wegetarian zaprezentowała własną wizję anatomii człowieka. Nie jest ona nowa, gdyż podobny motyw wykorzystywano już przy innych kampaniach promujących wegetarianizm. Zgodnie z nim organizm człowieka jest spójny z światem przyrody. Natura przybiera podobne kształty, dlatego ludzkie narządy można przedstawić za pomocą metafory warzyw.

Międzynarodowy Związek Wegetarian jest organizacją skupiającą niezależne instytucje działające na rzecz rozwoju wegetarianizmu. Został powołany w 1908 roku podczas międzynarodowego kongresu wegetariańskiego w Dreźnie. Od tej pory aktywnie reprezentuje swoich członków na arenie międzynarodowej. W 1977 roku New Delhi w Indiach ustanowił Światowy Dzień Wegetarianizmu obchodzony co roku 1 października. Z tej okazji we wrześniu br. kuwejcka agencja reklamowa JWT zrealizowała dwie kreacje opatrzonych hasłem „Vegtables are all your body needs” (Warzywa są wszystkim, czego potrzeba twojemu organizmowi).

Zdjęcia prezentują fantomy – męski i żeński, które w przeciwieństwie do tradycyjnych modeli anatomicznych nie zawierają wiernie odtworzonego serca, płuc, jelit, krtani itd. lecz wypełnione są warzywami.

Wegetarianie podkreślają, że jest się tym, co się je. Na szczęście autorzy kampanii nie umieścili na fantomach głowy, ją bowiem chyba najłatwiej, jak zauważył J. Brzechwa, zastąpić kapustą…
D.Lewandowska








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 12.06.2024Kreacje / printy

    Żyję z HIV – poznaj ich historie

  • 28.05.2024slider

    Jak ruchem zmieniać umysł?

  • 16.05.2024Kreacje / printy

    Pod opieką ropuchy

  • 13.05.2024Kreacje / printy

    Kintsugi — sztuka sklejania człowieka

  • 06.05.2024Wiedza - Literatura

    Truskawki to ulubione owoce Polaków

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek