„Harte typen brauchen harte knochen. Trink milch!” to niemiecka kampania trwająca od początku marca br. w popularnym nurcie akcji „pro-mlecznych”. Hasło „Twardzi faceci potrzebują twardych kości” zilustrowane jest wyrazem „milch” napisanym na wzór charakterystycznych wizualnie nazw zespołów AC/DC, Metallica i Iron Maiden. Pomysł może niezbyt oryginalny, ale bez wątpienia odświeżający znaczenie słowa „mleko”.
Kampanię zrealizowali uczniowie szkoły reklamy z Hamburga – Hamburger Technische Kunstschule, a organizatorem akcji jest CMA – Central marketing agency for agriculture.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni
-
23.11.2023
DeepSteki