„Harte typen brauchen harte knochen. Trink milch!” to niemiecka kampania trwająca od początku marca br. w popularnym nurcie akcji „pro-mlecznych”. Hasło „Twardzi faceci potrzebują twardych kości” zilustrowane jest wyrazem „milch” napisanym na wzór charakterystycznych wizualnie nazw zespołów AC/DC, Metallica i Iron Maiden. Pomysł może niezbyt oryginalny, ale bez wątpienia odświeżający znaczenie słowa „mleko”.
Kampanię zrealizowali uczniowie szkoły reklamy z Hamburga – Hamburger Technische Kunstschule, a organizatorem akcji jest CMA – Central marketing agency for agriculture.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu