Kampania Begin A Dialog, fundacji S.F. AIDS Foundation z San Francisco, trwała od kwietnia do lipca 1997 roku i była skierowana do gejów. Zachęcała ich do wzięcia udziału w bezpłatnym programie Compass, który polega na szkoleniach i poradach dotyczących umiejętności interpersonalnych w relacji z partnerem oraz przygotowujących do prawdopodobnych ryzykownych sytuacji związanych z HIV/AIDS. Kampanię poprzedzały badania zrealizowane z San Francisco na grupie docelowej, które wykazały potrzebę takiego psychologicznego podejścia do tematu HIV/AIDS.
Kreacja jest dziełem agencji J. Walter Thompson z San Francisco. Nośnikami reklamy były outdoor i prasa.
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…