Kampania Begin A Dialog, fundacji S.F. AIDS Foundation z San Francisco, trwała od kwietnia do lipca 1997 roku i była skierowana do gejów. Zachęcała ich do wzięcia udziału w bezpłatnym programie Compass, który polega na szkoleniach i poradach dotyczących umiejętności interpersonalnych w relacji z partnerem oraz przygotowujących do prawdopodobnych ryzykownych sytuacji związanych z HIV/AIDS. Kampanię poprzedzały badania zrealizowane z San Francisco na grupie docelowej, które wykazały potrzebę takiego psychologicznego podejścia do tematu HIV/AIDS.
Kreacja jest dziełem agencji J. Walter Thompson z San Francisco. Nośnikami reklamy były outdoor i prasa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym