logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Melodia równości
12.07.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Włochy

Melodia równości



Tęczowa flaga społeczności LGBT+ to powszechnie rozpoznawany na świecie symbol równości i inkluzywności. Nie dość jednak inkluzywna wobec osób niewidomych i niedowidzących, bo te po prostu nie są w stanie jej zobaczyć. Jak się jednak okazuje, teraz mogą ją… usłyszeć. To zasługa niezwykłej współpracy między Milan Pride, organizatorem mediolańskiej parady równości, oraz włoskim oddziałem agencji TBWA. I – co wydaje się chyba najciekawsze – kampania „The Sound of Pride” („Melodia równości”) ma charakter przede wszystkim naukowy. W największym skrócie chodzi w niej o „przechwycenie” częstotliwości kolorów i przekształcenie ich w utwór muzyczny.

Najpierw biofizyk kwantowy i badacz, Daniele Gullà, za pomocą kamery multispektralnej „przełożył” niesłyszalne częstotliwości akustyczne z kolorów na sygnały dźwiękowe. Następnie wyodrębnione z sześciu kolorów tęczowej flagi częstotliwości zostały zdekodowane i przetworzone w zapis nutowy przez Alessandro Brancę i Serenę Menarini. Po czym – dzięki współpracy z Mediolańską Orkiestrą Symfoniczną – zyskały realny kształt, jako „klasyczny” utwór na instrumenty smyczkowe. Zapis kampanii, czy też może lepiej naukowo-artystycznego eksperymentu, można obejrzeć poniżej:

https://video.adsoftheworld.com/ybth0kvgtqkmk01j6x8qk15abd9n.mp4

txt: Dorota Chrobak

film muzyka nauka digital audio Włochy integrated


Nazwa kampanii:
The Sound of Pride
Czas:
2024.6
Nadawca:
Milano Pride
Media:
integrated (film, digital, audio)
Wykonawca:
TBWA Italy





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek