logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Medycyna na Krańcach Świata
06.10.2017
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Medycyna na Krańcach Świata



Według badań Krajowego Ośrodka Medycyny Tropikalnej w Gdyni z sierpnia 2017 r. tylko połowa Polaków wyjeżdżających do krajów tropikalnych trafia do ośrodków medycyny podróży. Tymczasem odpowiednia ochrona zdrowia jest jedną z podstaw bezpiecznej turystyki. Z myślą o osobach rozpoczynających przygodę z „egzotyką” firma G-Pharma przygotowała kampanię edukacyjną „Medycyna na Krańcach Świata”. Ambasadorką projektu jest Martyna Wojciechowska.

Kampania „Medycyna na Krańcach Świata” jest skierowana do początkujących miłośników egzotycznych wypraw, zarówno chcących podróżować indywidualnie, jak i rodzinnie. Celem inicjatywy jest edukacja i kształtowanie prawidłowych postaw w zakresie profilaktyki oraz ochrony zdrowia turystów i ich bliskich.

W kampanię zaangażowali się eksperci medyczni oraz Martyna Wojciechowska – podróżniczka, pisarka, publicystka, redaktor naczelna Travel Channel, która w ramach działań edukacyjnych będzie dzielić się wiedzą na temat bezpiecznych wyjazdów, opierając się na własnych doświadczeniach z podróży.

„Przygotowanie do egzotycznego wyjazdu, szczególnie dla początkujących miłośników podróży, może stanowić duże wyzwanie. Przed wyjazdem często pojawiają się pytania i wątpliwości dotyczące konieczności przeprowadzenia szczepień, możliwości zabrania leków czy dostępu i poziomu zagranicznej opieki zdrowotnej. Polacy niestety rzadko korzystają ze specjalistycznych konsultacji lekarskich. W zamian starają się szukać informacji w Internecie lub wśród znajomych. Nie zawsze są one jednak miarodajne. Dlatego zdecydowaliśmy się na zorganizowanie kampanii społecznej „Medycyna na Krańcach Świata”, która ułatwi turystom kontakt z lekarzami oraz dostęp do niezbędnych informacji, a jednocześnie pozwoli kształtować ich wiedzę i prawidłowe postawy na przyszłość.” – komentuje dr n. med. Sebastian Kołodziej z G-Pharma, jeden z pomysłodawców projektu.

Główną platformą projektu „Medycyna na Krańcach Świata” jest serwis online www.medycynanakrancachswiata.com. Użytkownicy znajdą tu specjalistyczne materiały edukacyjne dotyczące kwestii zdrowotnych, informacje o placówkach medycyny podróży oferujących konsultacje oraz szczepienia ochronne, a także inspiracje i ciekawostki turystyczne.

Ponadto, w ramach kampanii w największych miastach Polski odbędą się spotkania, podczas których Martyna Wojciechowska oraz wybrani blogerzy – podróżnicy, podzielą się swoimi doświadczeniami z egzotycznych wyjazdów.

„Bardzo istotną rolę w systemie ochrony zdrowia turystów odgrywają również lekarze – zarówno lekarze podstawowej opieki zdrowotnej, jak i specjaliści ds. immunologii, pediatrii, ginekologii czy gastroenterologia. Z jednej strony dzięki swojemu autorytetowi mogą kształtować postawy pacjentów w zakresie profilaktyki, z drugiej często stanowią pierwszą linię wykrywania egzotycznych chorób zakaźnych.” – mówi dr med. Marta Pelc, członek zarządu G-Pharma. „Dlatego też projekt „Medycyna na Krańcach Świata” kierowany jest także do środowiska lekarskiego. Jesteśmy przekonani, że dzięki kompleksowym działaniom edukacyjnym będziemy w stanie zapewnić polskim turystom jeszcze lepszy poziom ochrony zdrowia.” – podsumowuje dr med. Marta Pelc.

Informacje na temat projektu „Medycyna na Krańcach Świata” można śledzić w serwisie Facebook (https://www.facebook.com/medycynanakrancachswiata) oraz Instagram (https://www.instagram.com/medycyna_na_krancach_swiata).

medycyna krańcach świata martyna wojciechowska podróże







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek