Mechaświnka kontra robot-skorupiak
Zaciekle walczące roboty niczym z filmów fantastycznych czy komiksów symbolizują starcie dwóch sił. Jedna z nich to groźna choroba, należąca do najpoważniejszych problemów zdrowotnych współczesnej cywilizacji, druga zaś to pieniądze.
Trójwymiarowa animacja jest kampanią 1% Fundacji Onkologicznej Osób Młodych Alivia. Projekt powstał w wyniku pracy pro bono agencji DDB i studia postprodukcyjnego Platige Image.
Reżyserem filmu jest Damian Nenow, autor m.in. nagradzanego na międzynarodowych konkursach i będącego jednym z 10 filmów, które w 2012 roku ubiegały się o nominację do Oscarów, krótkometrażowego filmu animowanego „Paths of Hate”. Za udźwiękowienie filmu odpowiadał Kuba Pietrzak, reżyser dźwięku, 4-krotny laureat nagrody KTR w kategorii udźwiękowienie. W spocie został wykorzystany fragment utworu zespołu Archive „Fuck you”.
Kampania będzie obecna w telewizji (głównie kanały tematyczne), a także w sieciach kin i na ekranach LED, gdzie spot będzie wyświetlany w okresie od 20 do 30 kwietnia. W połowie marca ruszy także kampania na portalach horyzontalnych (wp.pl, Interia.pl, o2.pl), która potrwa do końca kwietnia. Zaplanowano także kreacje prasowe (m.in. Rzeczpospolita, Polityka, Forum, Super Express, DGP) oraz outdoor (citylighty AMS). W planowanie mediów zaangażowane są OMD, Equinox, Initiative. Kampanii towarzyszyć będzie także wsparcie PR w mediach opinii, za które odpowiada agencja Rc2 – Raczkiewicz Chenczke Consultants.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom