W ramach współpracy hinduskiego oddziału WWF i agencji Ogilvy & Mather (Mumbai) powstały 2 kampanie oparte na bardzo drobiazgowych ilustracjach, w których hasło pełni rolę drugorzędną. Kampania „Plant more trees. Plant more lives” została zrealizowana w lutym 2008 roku i zachęcając do dbałości o naturę, pokazywała cykl życia, a kampania „Our life at the cost of theirs?” pochodzi ze stycznia br. i pyta retorycznie, czy życie człowieka musi odbywać się kosztem życia zwierzęcia. Autorem ilustracji jest Swapnil Nilkanth.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.05.2023
Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi
-
23.05.2023
Mały Książę i Kundelek
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji