logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > McDonald’s mówi NIE
09.11.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

McDonald’s mówi NIE



W restauracjach McDonald’s na terenie całej Polski rozpoczęły się przygotowania do programu 7. Światowego Dnia Dziecka w McDonald’s. W tym roku, podobnie jak w ubiegłych, zebrane środki zostaną przeznaczone na program „NIE nowotworom u dzieci” realizowany przez Fundację Ronalda McDonalda i Polskie Towarzystwo Onkologii i Hematologii Dziecięcej.

W ramach tego programu restauracje McDonald’s na całym świecie zbierają fundusze na realizację programów charytatywnych prowadzonych z myślą o dzieciach chorych i będących w potrzebie. McDonald’s Polska po raz 7. przygotował z tej okazji szereg działań służących pozyskaniu środków na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda.

W dniach 7-23 listopada będzie można wziąć udział w akcji „Podaj pomocną dłoń” kupując za 3 złote breloczek. Cały dochód z jego sprzedaży McDonald’s przeznaczy na kampanię. Dodatkowo w dniach 20-23 listopada każda złotówka ze sprzedaży dowolnej porcji frytek także zostanie przekazana na ten cel.

Światowy Dzień Dziecka w McDonald’s obchodzony jest w rocznicę podpisania międzynarodowej Konwencji praw dziecka. 20 listopada 1989 roku Zgromadzenie Ogólne ONZ przyjęło dokument, w którym zawarto katalog praw i wolności dziecka.

Po raz pierwszy Światowy Dzień Dziecka w McDonald’s został zorganizowany w 2002 r. Jego sukces sprawił, że zdecydowano się organizować go cyklicznie. Obecnie ta inicjatywa prowadzona jest w 30 000 restauracji McDonald’s w ponad 100 krajach.

W Polsce zebrano w jej trakcie w zeszłym roku ponad 800 000 PLN.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek