logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > McCormick dla Banków Żywności
11.06.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

McCormick dla Banków Żywności



McCormick Polska, właściciel marek Kamis i Galeo, kontynuuje partnerstwo z Bankami Żywności w Polsce i jest partnerem międzynarodowej konferencji „Żywność – dobro, które angażuje”, która odbędzie się w dniach 11-12 czerwca 2015 r. w Olsztynie.

Organizatorami konferencji są Federacja Polskich Banków Żywności, Bank Żywności w Olsztynie i Europejska Federacja Banków Żywności (FEBA). Tegoroczna konferencja skupi się na rozwiązywaniu problemu ubóstwa, a przede wszystkim na działaniach mających na celu wsparcie rodzin zagrożonych ubóstwem. Włączenie społeczne osób potrzebujących to coraz ważniejszy temat dla Banków Żywności, które chcą zwiększać zaangażowanie związane ze zbiórką żywności i integrować środowiska biznesu, administracji i lokalnych organizacji społecznych. Będą omawiane takie rozwiązania jak ogrody społecznościowe, czy warsztaty edukacyjne, które zostały wypróbowane już przez Banki Żywności w innych krajach.

McCormick Polska od trzech lat współpracuje z Federacją Polskich Banków Żywności. W tym czasie firma była partnerem strategicznym Świątecznych Zbiórek Żywności i wspiera tę organizację finansowo. Pracownicy McCormick Polska osobiście angażują się w sortowanie zebranych produktów. Od 2012 r. w programie tym uczestniczyło ok. 200 wolontariuszy z McCormick Polska.

Teraz wspólnie z Bankami Żywności, McCormick Polska planuje stworzenie i realizację programu edukacyjnego, który zajmie się kwestią marnowania żywności i poprawy sposobu odżywiania.

W kwietniu 2013 firma została wyróżniona nagrodą im. Jacka Kuronia przyznawaną przez Federację Polskich Banków Żywności, a w marcu 2015 roku pracownicy – wolontariusze McCormicka z Polski odebrali globalną wewnętrzną nagrodę McCormick Community Service Award za wyjątkowe zaangażowanie w działania na rzecz Banków Żywności. 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek