Jedna dziewczynka marzy o kucyku. Dla drugiej szczytem marzeń jest podłoga, po której chodzi ta pierwsza. Organizacja, która buduje domy dla osób żyjących w skrajnej biedzie apeluje o wsparcie finansowe na rzecz potrzebujących.
Kreacjom peruwiańskiej kampanii towarzyszy hasło: "Someone dreams of the floor / the roof on which you dream" (Niektórzy marzą o podłodze / o dachu, na której / na którym ty marzysz). Bajkowa atmosfera grafik kontrastuje z poważnym przesłaniem, co potęguje siłę przekazu. Rzeczy, które dla mieszkańców krajów rozwiniętych są tak powszechne, że aż niezauważalne, dla innych stanowią obiekt marzeń.
Kampanię zrealizowano dla organizacji Un Techo para mi País (Dach dla mojego kraju), która dzięki zaangażowaniu wolontariuszy buduje domy dla najbardziej potrzebujących rodzin w Ameryce Południowej. Wybudowanie domu zrobionego przede wszystkim z drewna kosztuje około 1,5tys. dolarów, trwa dwa dni, a do jego postawienia potrzeba od ośmiu do dziesięciu wolontariuszy.
Plakaty przygotował peruwiański oddział agencji reklamowej Y&R.
A. Kolasa
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii