logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Marzenia z Sierra Leone
06.11.2013
Tematy: Wydarzenia

Marzenia z Sierra Leone



UNICEF Polska ponownie apeluje o pomoc dla najmłodszych mieszkańców jednego z najbiedniejszych krajów na świecie. Zebrane fundusze zostaną przeznaczone na wsparcie programów szczepień UNICEF. 50 groszy to koszt jednej szczepionki przeciwko gruźlicy.

Kampania „Moje marzenie – szczepienie” to czwarty projekt na rzecz dzieci w Sierra Leone prowadzony przez polski oddział organizacji. Program szczepień przeciwko odrze, który Polacy wsparli w 2006 i 2007 roku, bezpośrednio przełożył się na zmniejszenie umieralności dzieci.

Działaniom podejmowanym na rzecz dzieci w Sierra Leone towarzyszyły programy edukacyjne skierowane do szkół. W 2011 roku do akcji „Wszystkie kolory świata” włączyły się dzieci z 1140 placówek edukacyjnych z całej Polski. Jesienią tego roku przedstawiciele organizacji odwiedzili Sierra Leone, aby zapoznać się z programami szczepień prowadzonymi w trudno dostępnych rejonach kraju.

UNICEF aktywnie działa w Sierra Leone od 1985 roku. Jest jedyną organizacją, która dostarcza szczepionki przeciwko gruźlicy, polio, odrze i tężcowi. UNICEF zapewnia także ich bezpieczny transport i przechowywanie w odpowiedniej temperaturze oraz prowadzi programy edukacyjne, których celem jest przekonanie rodziców do korzystania z tej formy opieki medycznej. Działania te prowadzone są we współpracy z państwową służbą zdrowia.

Kampania „Moje marzenie – szczepienie” rozpoczyna się 4 listopada i potrwa do końca marca 2014 roku. Każdy, kto chce wesprzeć akcję, może to zrobić wpłacając darowiznę na stronie internetowej: www.unicef.pl/pomagam. Na stronie internetowej www.unicef.pl na bieżąco publikowane będą aktualności dotyczące sytuacji w Sierra Leone oraz historie dzieci i ich matek poszukujących szczepionek dla swoich maluchów.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek