Nieżywe psy położono na jezdni pod kołami samochodów. Makabryczny widok zafundowali kierowcom (i przechodniom) twórcy kampanii „Dead dogs“ z Hongkongu.
Większość psów, które porzucane są przez swoich właścicieli w lasach, prędzej czy później kończy pod kołami samochodów. Jak uświadomić ten fakt kierowcom, wśród których znajdują się przecież potencjalni „porzucający“? Agencja Draftfcb przygotowała akcję, która polegała na naklejeniu na szerokopasmowej ulicy zdjęć nieżywych psów.
Nietypowe naklejki znalazły się w miejscach, w których zatrzymywały się samochody. Kiedy samochód stawał na naklejce sytuacja przypominała prawdziwy wypadek z udziałem psa. Kampanię zrealizowano na zlecenie organizacji Society For Abandoned Animals. Okazała się skuteczna – ilosć dotacji jakie wpłynęły na konto nadawcy znacznie się zwiększyła.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach