Nieżywe psy położono na jezdni pod kołami samochodów. Makabryczny widok zafundowali kierowcom (i przechodniom) twórcy kampanii „Dead dogs“ z Hongkongu.
Większość psów, które porzucane są przez swoich właścicieli w lasach, prędzej czy później kończy pod kołami samochodów. Jak uświadomić ten fakt kierowcom, wśród których znajdują się przecież potencjalni „porzucający“? Agencja Draftfcb przygotowała akcję, która polegała na naklejeniu na szerokopasmowej ulicy zdjęć nieżywych psów.
Nietypowe naklejki znalazły się w miejscach, w których zatrzymywały się samochody. Kiedy samochód stawał na naklejce sytuacja przypominała prawdziwy wypadek z udziałem psa. Kampanię zrealizowano na zlecenie organizacji Society For Abandoned Animals. Okazała się skuteczna – ilosć dotacji jakie wpłynęły na konto nadawcy znacznie się zwiększyła.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!