logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  15.10.2008

Marki wizytówki



Polacy wskazali produkty, które są ich zdaniem wizytówką Polski.

Prowadzone w całym kraju badania TNS OBOP dotyczyły tego, z jakich marek polskich produktów Polacy czują się dumni, jakimi chcieliby się chwalić za granicą, a jakie są przez nich faktycznie używane. Wynikiem badań jest lista polskich marek godnych zaufania. Lista sporządzona została na podstawie Indeksu Zaufania do Marki – wskaźnika powstałego w oparciu o spontaniczne oraz wspomagane odpowiedzi respondentów na temat polskich marek oraz ich użytkowania. Badania przeprowadzono w lipcu 2008 roku na reprezentatywnej próbie 1005 respondentów w wieku powyżej 15 lat. Sondaż Omnimas opierał się na wywiadach „twarzą w twarz” w domach respondentów.

Marka Wedel została uznana przez Polaków jako ciesząca się największym uznaniem, najczęściej użytkowana i najbardziej godna polecenia. Zdobyła 32,6 punktów w 100 – punktowym indeksie zaufania.

W kategorii produktów gospodarczych wysokie miejsce zajęły marki Zelmer (21,2 pkt) i Polar (18,5 pkt). Wśród materiałów budowlanych najczęściej wymieniany był Atlas (15,1 pkt), natomiast wśród kosmetyków Dr Irena Eris (11,6 pkt).

Wśród wymienianych marek, pytani wskazywali najczęściej produkty spożywcze. Poza Wedlem, największą renomą cieszą się w oczach Polaków producenci napojów (Żywiec Zdrój – 28,4 pkt, Hortex – 24,1 pkt, Tymbark – 20,2 pkt) i alkoholi (Tyskie – 23,1 pkt, Żywiec – 21,9 pkt, Żubrówka – 17,4 pkt). Poza produktami spożywczymi, wysoko uplasowało się także kilka marek z branży AGD, budowlanej, odzieżowej oraz artykułów wykończeniowych np. Amica (15,4 pkt), Dulux (8,7 pkt), Vistula&Wólczanka (11,1 pkt), Opoczno (11,3 pkt).

Badania są punktem wyjścia dla organizowanego przez DEMO Effective Launching oraz Kupuj Nasze.PL, I Forum Polskiego Produktu Kupuj Nasze.PL, które odbędzie się 24 października w Gdańsku.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek