Marketing społeczny dla NGO. Jak skutecznie budować relacje z biznesem i tworzyć kampanie społeczne?
Zadaniem projektu Akademii Rozwoju Filantropii i Fundacji Komunikacji Społecznej było zbadanie, jakie są bariery oraz czynniki, które ułatwiają współpracę między organizacjami pozarządowymi a biznesem, w jaki sposób organizacje zachęcają i zawiązują współpracę z przedsiębiorstwami, jak promują swoje działania oraz partnerów, którzy w działaniach uczestniczą, oraz jak komunikują się z darczyńcami, choćby przy działaniach promujących odpis jednego procenta podatku.
Wykorzystując własne doświadczenie, a także opierając się na badaniach ilościowych i jakościowych, obie organizacje przygotowały publikację, która dostarcza kompleksową wiedzę nie tylko o fundraisingu, reklamie społecznej i marketingu społecznym, ale także w ogóle o sposobie budowania relacji z jednostkami, grupami i instytucjami funkcjonującymi wokół NGO.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2022
Globalny raport o pracy hybrydowej 2022
-
26.04.2022
Na majówkę w tym roku wydamy średnio ok. 900 zł
-
22.04.2022
Które dzielnice Warszawy, Krakowa i Poznania są najbardziej zielone?
-
19.04.2022
Wielkie świąteczne marnowanie żywności. Co Polacy wyrzucają najczęściej?
-
11.04.2022
Mniej niż połowa polskich konsumentów ma zaufanie do systemu żywnościowego
-
08.04.2022
Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się Rosji. Najczęściej chodzi o Leroy Merlin