Marriott, amerykański koncern hotelowy, jest pierwszą siecią hotelową, która oferuje swoim klientom organiczne, uprawiane w zrównoważony sposób kwiaty. Dzięki współpracy z Organic Style Ltd. klienci mogą zamawiać takie kwiaty na wesela, spotkania i inne imprezy w cenach porównywalnych do nieorganicznych kwiatów o wysokiej klasie.
W akcji tej biorą udział hotele Mariott i Renaissance w Stanach Zjednoczonych.
„Nasi klienci chcą prowadzić biznes z takimi firmami, które podzielają ich wartości. Mają coraz większe oczekiwania w stosunku do działalności Mariotta na rzecz środowiska” – mówi Robin Uler, senior vice president.
Organic Style to pionierski dostawca ekologicznych kwiatów hodowanych w sposób, który nie narusza równowagi środowiska naturalnego i szanuje bioróżnorodność. Jest świetnie rozpoznawaną marką w USA, głównie dzięki flagowej marce tej firmy – Organic Bouquet.
Źr: CSRwire
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”