Carrotmob to ruch społeczny, który stara się zaktywizować jak największą ilość konsumentów po to, by wywarli oni wpływ na firmy i mobilizowali je do odpowiedzialnych zachowań. Główną ideą tego przedsięwzięcia jest to, aby przedsiębiorstwa konkurowały między sobą, a ta która okaże się najbardziej odpowiedzialna zyska wielu nowych klientów – to przed jej wejściem umówionego dnia ustawia się wielka kolejka kupujących – carrotmobberów.
Animowany film „How Organized Consumer Purchasing Can Change Business” został wymyślony przez Brenta Schulkina, a wykonany przez Allana Dye.
Szczegóły na www.carrotmob.org
Nazwa projektu:
Carrotmob
Zasięg (kraj/kraje):
Stany Zjednoczone
Autorzy:
Brent Schulkin, Allan Dye
Data:
07/2009
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
11.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
23.07.2024
Nie wszystko co „eco” jest eco
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
26.05.2024
Co za różnica? Ty
-
25.05.2024
Ikea zmienia narrację