Carrotmob to ruch społeczny, który stara się zaktywizować jak największą ilość konsumentów po to, by wywarli oni wpływ na firmy i mobilizowali je do odpowiedzialnych zachowań. Główną ideą tego przedsięwzięcia jest to, aby przedsiębiorstwa konkurowały między sobą, a ta która okaże się najbardziej odpowiedzialna zyska wielu nowych klientów – to przed jej wejściem umówionego dnia ustawia się wielka kolejka kupujących – carrotmobberów.
Animowany film „How Organized Consumer Purchasing Can Change Business” został wymyślony przez Brenta Schulkina, a wykonany przez Allana Dye.
Szczegóły na www.carrotmob.org
Nazwa projektu:
Carrotmob
Zasięg (kraj/kraje):
Stany Zjednoczone
Autorzy:
Brent Schulkin, Allan Dye
Data:
07/2009
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
29.08.2023
Plastik, wszędzie plastik
-
17.07.2023
Uwolnić Leopardy!
-
10.07.2023
„Autosobriety” – ruszył program szkoleniowy na temat bezpieczeństwa na drodze
-
22.06.2023
Ruchome kosze na śmieci