Carrotmob to ruch społeczny, który stara się zaktywizować jak największą ilość konsumentów po to, by wywarli oni wpływ na firmy i mobilizowali je do odpowiedzialnych zachowań. Główną ideą tego przedsięwzięcia jest to, aby przedsiębiorstwa konkurowały między sobą, a ta która okaże się najbardziej odpowiedzialna zyska wielu nowych klientów – to przed jej wejściem umówionego dnia ustawia się wielka kolejka kupujących – carrotmobberów.
Animowany film „How Organized Consumer Purchasing Can Change Business” został wymyślony przez Brenta Schulkina, a wykonany przez Allana Dye.
Szczegóły na www.carrotmob.org
Nazwa projektu:
Carrotmob
Zasięg (kraj/kraje):
Stany Zjednoczone
Autorzy:
Brent Schulkin, Allan Dye
Data:
07/2009
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
08.04.2022
„Pierwsza pomoc ludzkości” – kurs pierwszej pomocy, który uczy tolerancji
-
23.03.2022
#KręciNasRecykling – nowa akcja Oponeo.pl na rzecz środowiska naturalnego
-
15.02.2022
„Kochaj siebie. Dla zdrowia” – walentynkowa kampania społeczna
-
03.02.2022
Electrolux rusza z cyklem słuchowisk dla dzieci „Klimatyczne bajki”
-
07.01.2022
Pełnosprawni w miłości – kampania o tym, że wszyscy kochamy tak samo
-
22.12.2021
Zdejmij bombkę z choinki w geście solidarności z osobami w spektrum autyzmu