logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Mapa wolnej przestrzeni
08.04.2012
Tematy: Kampanie, Republika Południowej Afryki, Ekologia i środowisko

Mapa wolnej przestrzeni



Mapa świata z perspektywy dzikich zwierząt wyglada strasznie. Zamiast rozległych kontynentów widać na niej porozrzucane tu i ówdzie skrawki lądu.

Pustą mapę przedstawia Endangered Wildlife Trust, walcząca o ochronę terenów, na których żyją zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt. Nie ma na niej obszarów zdominowanych przez ludzi, a miejsca do życia jest dlatego bardzo niewiele. Zamysł kreacji dodatkowo tłumaczy hasło: "It’s a small world if you’re a wild animal. 89.2% of the world belongs to humans. Nature is left with 10.8%. Help us protect these areas." (Świat jest mały dla dzikich zwierząt. 89.2% powierzchni kuli ziemskiej należy do ludzi. Naturze pozostaje 10.8%. Pomóż nam chronić te tereny).

Kampanię zrealizowano w Republice Południowej Afryki, a jej celem było zwrócenie uwagi odbiorców na problem dewastacji środowiska naturalnego. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grey.
Adam Kolasa



Nazwa kampanii:
Map
Czas:
2012.4.1
Nadawca:
Endangered Wildlife Trust
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Grey (South Africa)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
It's a small world if you're a wild animal. 89.2% of the world belongs to humans. Nature is left with 10.8%. Help us protect these areas. (Świat jest mały dla dzikich zwierząt. 89.2% powierzchni kuli ziemskiej należy do ludzi. Naturze pozostaje 10.8%. Pomóż nam chronić te tereny.)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek