logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  10.10.2013

Mapa tych, których nie ma



Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych na swoim profilu uruchomiła aplikację służącą do rozpowszechniania wizerunku poszukiwanej osoby, zawierająca interaktywną mapę, dzięki której w poszukiwania mogą czynnie zaangażować się osoby z najbliższej okolicy zaginionego. Aplikacja dostępna jest pod tym linkiem.

Aplikacja zawiera mapę świata, na której oznaczono miejsca zaginięć wraz z informacjami o poszukiwanych osobach. Poruszając się po niej można sprawdzić, gdzie odnotowano zaginięcia. Poprzez kliknięcie zamieszczonej na mapie miniaturki ze zdjęciem zaginionego, użytkownik otwiera okno z jego danymi oraz ma możliwość udostępnienia informacji o zaginięciu na Facebooku, a także np. wydrukowania plakatu do zawieszenia w okolicy. Aplikacja współdziała z bazą danych osób zaginionych prowadzonych przez Fundację ITAKA.

Jesteśmy przekonani, że aplikacja pozwoli na prowadzenie jeszcze skuteczniejszych działań poszukiwawczych. Wiele osób korzysta z Facebooka i chętnie udostępnia profile zaginionych, chcąc nam pomóc. Rozpowszechnianie informacji o zaginięciu poprzez interaktywną aplikację pozwoli na zaangażowanie jeszcze szerszego grona odbiorców niż do tej pory, a tym samym zwiększy szansę na dotarcie do samych poszukiwanych – mówi Alicja Tomaszewska, prezes zarządu Fundacji ITAKA.

Interaktywną aplikację zawierającą bazę osób zaginionych można przeglądać poprzez profil Fundacji ITAKA na Facebooku. Pomysł na takie wykorzystanie najpopularniejszego portalu społecznościowego zaproponowała agencja Esencja Studio, która zaprojektowała i wdrożyła aplikację w ramach współpracy pro bono.

Funkcje aplikacji to także możliwość sprawdzenia ile osób jest aktualnie poszukiwanych w danym regionie oraz ile już zostało odnalezionych. Co więcej, spośród najaktywniejszych „Facebookowych detektywów” zostanie ułożony ranking. Osoby, które czynnie zaangażują się w działania Fundacji będą otrzymywać punkty, m.in. za udostępnianie wizerunku zaginionych, za zapraszanie znajomych do aplikacji, za pomoc w poszukiwaniach – np. wysłanie Fundacji przydatnej informacji na temat zaginionej osoby. Poprzez aplikację będzie można także zgłosić się do ITAKI i zostać jej wolontariuszem.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 15.05.2023

    Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


  • 14.04.2023

    „Bank kroków” — centra handlowe nagradzają za chodzenie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek