logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  18.06.2014

Mapa pomoże odnaleźć się w CSR



Komunikacja przez firmy swojego zaangażowania w kwestie społeczne czy ekologiczne nadal jest dużym wyzwaniem. Często trudno im trafić w wąski obszar pomiędzy zbyt natarczywym chwaleniem się dokonaniami, a nadmierną skromnością. Zdarza się także, że kanały komunikacji nie spełniają potrzeb przedsiębiorstwa – diagnozują twórcy Mapy Komunikacji CSR, która ma być odpowiedzią na te bariery. Narzędzie zostało stworzone przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Partnerów Strategicznych organizacji. Mogą je wykorzystać w swojej pracy profesjonaliści, a także osoby i instytucje, które dopiero zaczynają prowadzić działania z zakresu CSR.

W kontekście komunikacji CSR zadajemy sobie trzy kluczowe pytania: do kogo kierować komunikację, jak dotrzeć do różnych grup interesariuszy i co ma być treścią przekazu. Wraz z Partnerami Strategicznymi FOB – liderami w dziedzinie odpowiedzialnego biznesu, szukaliśmy odpowiedzi, jak skutecznie i efektywnie prowadzić komunikację w tym obszarze. W ten sposób powstała Mapa Komunikacji CSR, interaktywna infografika porządkująca wiedzę i wskazująca rozwiązania w postaci konkretnych case-ów, które mogą być inspiracją dla firm – mówi Magdalena Andrejczuk, menadżerka Programu Partnerstwa Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Mapa to przewodnik po komunikacji działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Prezentuje przykłady tego, jak i co komunikować czterem głównym grupom interesariuszy: społeczności lokalnej, partnerom biznesowym/dostawcom, pracownikom i klientom oraz wskazuje narzędzia, które mogą zostać wykorzystane (np. e-learning, kodeks etyczny i kodeks postępowania, mobilne aplikacje, dialog społeczny). Zawiera również praktyczne wskazówki, o czym warto pamiętać oraz podpowiada, jakie niestandardowe formy komunikacji można wykorzystać w mówieniu i pisaniu o CSR.

Mapa została przygotowana w formule infografiki. Korzystając z niej można samemu zainspirować się, jak przygotowywać kampanie CSR, ale również poznać zrealizowane już projekty. Pod każdą ikonką lub tekstem znajduje się link do przykładu działań czy rozwiązań w obszarze komunikacji CSR.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek