logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Akcje, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Edukacja, Kampanie, Polska
   ──────  03.04.2019

Manekin Jan znowu uczy dzieci bezpieczeństwa na drodze



Manekina testowego Jana znają prawie wszystkie wielkopolskie dzieci. Żółty bohater co roku odwiedza przedszkolaki i uczniów szkół podstawowych, by przypominać im o najważniejszych zasadach dotyczących bezpieczeństwa na drodze. Właśnie ruszyła 11. edycja akcji „Think Before You Drive”, w którą włączyła się także wielkopolska Policja.

Think Before You Drive to program edukacyjny stworzony specjalnie z myślą o najmłodszych uczestnikach ruchu drogowego. W jego dziesięciu dotychczasowych edycjach uczestniczyło prawie 30 tysięcy przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych z Wielkopolski. Podczas tegorocznej – jedenastej – w szkoleniach weźmie udział ponad 2,5 tys. dzieci z 50 placówek z województwa wielkopolskiego. Organizatorem Think Before You Drive jest fabryka opon Bridgestone Poznań.

W ramach Think Before You Drive animatorzy – w tej roli pracownicy firmy Bridgestone – odwiedzają przedszkola i szkoły podstawowe, gdzie przeprowadzają bezpłatne, interaktywne warsztaty dla dzieci w wieku od trzech do ośmiu lat. Podczas spotkań, poprzez zabawę, najmłodsi uczą się, jak zachowywać bezpieczeństwo na drodze – zarówno wtedy, gdy się jest pieszym, jak i pasażerem samochodu. W zajęciach uczestniczy gość specjalny – manekin testowy Jan. To właśnie on przypomina dzieciom o tym, by zawsze zapinały pasy, jeździły w specjalnych fotelikach samochodowych, czy zwracały uwagę rodzicom na wyregulowanie zagłówków w aucie.

W każdym roku widzimy ogromne zainteresowanie tą inicjatywą. Nasi pracownicy przez cały czas zgłaszają placówki, w których chcieliby przeprowadzić warsztaty. Edukacja najmłodszych w zakresie bezpieczeństwa jest dla nas bardzo ważna, dzięki temu możemy wypełniać naszą firmową filozofię. Wiemy, że wiedza, którą przekazujemy maluchom, zaprocentuje w przyszłości, dlatego tym bardziej cieszy nas tak duża chęć udziału w zajęciach. – mówi Marta Dybioch z Bridgestone Poznań, koordynatorka tegorocznej edycji akcji Think Before You Drive. Każdy maluch, który weźmie udział w zajęciach, otrzyma także specjalny pakiet gadżetów, w którym znajdzie się m.in. odblaskowa kamizelka oraz opaska.



Nazwa kampanii:
Think Before You Drive
Kraje:
Polska
Nadawca:
Bridgestone Poznań
Wykonawca:
Bridgestone Poznań
Adresaci:
przedszkolaki i uczniowie szkół podstawowych
Hasło kampani:
Think Before You Drive





polecamy ─── 27.11.2019

Liderzy Pro Bono rozpoczynają kampanię „Ten 1 dzień”


Jak najlepiej zintegrować zespół pracowników? Jak odnaleźć głębszy sens w pracy? Jak w naturalny sposób rozwijać swoje kompetencje?...


nazwa kategorii: Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.12.2019

    Lidl znakuje naturalnym światłem warzywa BIO


  • 07.12.2019

    7 grudnia – Sobota dla Polski


  • 06.12.2019

    Nasze filmy zawsze mówią o spotkaniach skrajnie odmiennych osób


  • 06.12.2019

    Ruszyła kampania Ratujemy motyle


  • 05.12.2019

    5 grudnia – Dzień wolontariusza


  • 05.12.2019

    Uważaj na martwe pola! Kierowca śmieciarki nie zawsze może cię zobaczyć!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek