Ruszyła 3. edycja kampanii społecznej Fundacji MaMa „O Mamma Mia! Tu wjadę wózkiem!”
Fundacja walczy o przestrzeń publiczną przystosowaną do potrzeb rodziców i dzieci. W tym roku chce pokazać oraz nagrodzić miejsca przyjazne wózkom, małym dzieciom i mamom.
Akcja potrwa do 30 kwietnia. W jej skład wchodzi:
– opracowanie wózkowych tras po Warszawie i opisanie miejsc przyjaznych rodzicom i dzieciom,
– opublikowanie tras na stronie internetowej fundacji oraz w specjalnym dodatku do Gazety Stołecznej „Spacerownik dla Mam” w połowie kwietnia,
– wręczenie vlepek miejscom przyjaznym rodzicom i dzieciom,
– projekcja spotu reklamowego kampanii (warszawskie kino Muranów) ukazującego problemy w poruszaniu się z wózkami dziecięcymi po mieście: Twórcami spotu reklamowego są Fundacja MaMa (pomysł), Bo Dzierwa
(wykonanie) i Radek Rasiński (muzyka).
– wypracowanie standardów miejsca przyjaznego rodzicom i dzieciom i stworzenie listy „dobrych praktyk”.
W ramach kampanii odbywają się dwa konkursy:
Dla rodziców: na najciekawszy opis przyjaznych mamom miejsc (propozycje wysyłać należy na info@fundacjamama.pl do 15 kwietnia). Nad Śródmiejskimi trasami patronat honorowy obejmie Burmistrz Dzielnicy Śródmieście, który sam zostanie autorem jednej z takich tras. Dla najbardziej przyjaznego miejsca, wybranego spośród zgłoszonych do fundacji propozycji, które będą dotyczyć Śródmieścia, Urząd Dzielnicy Śródmieście, włączając się do akcji, ufunduje nagrodę.
Dla rodziców i dzieci: w szczególności dla mieszkanek/ców warszawskiej Ochoty – konkurs na najciekawszy opis i na najbardziej przyjazne miejsce mamie i dziecku w dzielnicy Ochota, ogłoszonym przez Stowarzyszenie Pomocy Samotnym Matkom „Pozwól Żyć”, Urząd Dzielnicy Ochoty oraz Towarzystwo Inicjatyw Społecznych Troska. Prace należy przesyłać do 19 maja na adres Urzędu Dzielnicy Ochota.
Partnerami kampanii są Gazeta Wyborcza (patron medialny), Urząd Dzielnicy Warszawa Śródmieście, Urząd Dzielnicy Warszawa Ochota i Stowarzyszenie Pomocy Samotnym Matkom "Pozwól Żyć".
Więcej na: www.fundacjamama.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka