logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  19.03.2008

Mamy wózkowe perypetie

Your browser does not support the video tag.


Ruszyła 3. edycja kampanii społecznej Fundacji MaMa „O Mamma Mia! Tu wjadę wózkiem!”

Fundacja walczy o przestrzeń publiczną przystosowaną do potrzeb rodziców i dzieci. W tym roku chce pokazać oraz nagrodzić miejsca przyjazne wózkom, małym dzieciom i mamom.

Akcja potrwa do 30 kwietnia. W jej skład wchodzi:
– opracowanie wózkowych tras po Warszawie i opisanie miejsc przyjaznych rodzicom i dzieciom,
– opublikowanie tras na stronie internetowej fundacji oraz w specjalnym dodatku do Gazety Stołecznej „Spacerownik dla Mam” w połowie kwietnia,
– wręczenie vlepek miejscom przyjaznym rodzicom i dzieciom,
– projekcja spotu reklamowego kampanii (warszawskie kino Muranów) ukazującego problemy w poruszaniu się z wózkami dziecięcymi po mieście: Twórcami spotu reklamowego są Fundacja MaMa (pomysł), Bo Dzierwa
(wykonanie) i Radek Rasiński (muzyka).
– wypracowanie standardów miejsca przyjaznego rodzicom i dzieciom i stworzenie listy „dobrych praktyk”.

W ramach kampanii odbywają się dwa konkursy:
Dla rodziców: na najciekawszy opis przyjaznych mamom miejsc (propozycje wysyłać należy na info@fundacjamama.pl do 15 kwietnia). Nad Śródmiejskimi trasami patronat honorowy obejmie Burmistrz Dzielnicy Śródmieście, który sam zostanie autorem jednej z takich tras. Dla najbardziej przyjaznego miejsca, wybranego spośród zgłoszonych do fundacji propozycji, które będą dotyczyć Śródmieścia, Urząd Dzielnicy Śródmieście, włączając się do akcji, ufunduje nagrodę.

Dla rodziców i dzieci: w szczególności dla mieszkanek/ców warszawskiej Ochoty – konkurs na najciekawszy opis i na najbardziej przyjazne miejsce mamie i dziecku w dzielnicy Ochota, ogłoszonym przez Stowarzyszenie Pomocy Samotnym Matkom „Pozwól Żyć”, Urząd Dzielnicy Ochoty oraz Towarzystwo Inicjatyw Społecznych Troska. Prace należy przesyłać do 19 maja na adres Urzędu Dzielnicy Ochota.

Partnerami kampanii są Gazeta Wyborcza (patron medialny), Urząd Dzielnicy Warszawa Śródmieście, Urząd Dzielnicy Warszawa Ochota i Stowarzyszenie Pomocy Samotnym Matkom "Pozwól Żyć".

Więcej na: www.fundacjamama.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
O Mamma Mia!
Czas:
2008.3.13 - 2008.4.30
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacji MaMa
Media:
Internet, publikacje
Wykonawca:
Fundacji MaMa
Adresaci:
Wszyscy, szczególnie rodzice
Hasło kampani:
O Mamma Mia! Tu wjadę wózkiem!





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.09.2023

    Do ostatniego okruszka


  • 28.09.2023

    Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory


  • 27.09.2023

    Kto to…


  • 26.09.2023

    Mocniejsi niż głód


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 22.09.2023

    Jemy coraz więcej warzyw i owoców


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek