Polski serwis www.MamSM.pl stworzony przez firmę Gedeon Richter, przedstawiający interaktywną symulację objawów stwardnienia rozsianego, ma od niedawna swoja angielską wersję. Teraz odbiorcy na całym świecie mają okazję przekonać się, z jakimi problemami na co dzień zmagają się chorzy na stwardnienie rozsiane.
Serwis www.HavingMS.com jest odpowiedzią na bardzo dobre przyjęcie zarówno przez pacjentów, internautów jak i ekspertów zajmujących się marketingiem farmaceutycznym polskiego serwisu – www.MamSM.pl, który w ciągu pięciu miesięcy istnienia odnotował ponad 65.500 odsłon.
– Cieszę się, że to my, Polacy, stworzyliśmy taki serwis. Chorych na SM w Polsce jest ok. 60.000 – to bardzo liczna grupa pacjentów, która dzięki serwisowi www.HavingMS.com może solidaryzować się z chorymi na całym świecie – mówi Magdalena Bober, PR Manager w Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z o.o.
W serwisie zamieszczono informacje na temat przebiegu choroby i leczenia SM. Dodatkowym elementem jest film „Eksperyment”, w którym w role chorych wcieliła się trójka polskich polityków (Małgorzata Gosiewska, Jarosław Wałęsa i Cezary Grabarczyk).
Symulacja została przygotowana pod opieką merytoryczną neurologa dr. n. med. Macieja Maciejowskiego. Inicjatorem powstania serwisu jest firma Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z o.o. Pomysł opracowała agencja PR Hill and Knowlton Poland, a serwis wykonała agencja interaktywna Artflash.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy