logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.10.2011

„Mama w pracy” piąty raz



Rozpoczęła się piąta edycja konkursu „Mama w pracy”, organizowanego przez Fundację Świętego Mikołaja wspólnie z dziennikiem Rzeczpospolita oraz instytutem badawczym MillwardBrown SMG/KRC. 

Konkurs promuje postawy prorodzinne i prokobiece w polityce kadrowej przedsiębiorstw. Adresowany jest do wszystkich firm, które angażują się w ideę równego statusu mężczyzn oraz kobiet na polu zawodowym. Organizatorzy chcą podkreślić, że kobiety łączące życie rodzinne z karierą zawodową są doskonale zorganizowanymi i lojalnymi pracownikami. Ponadto, organizacje wyróżnione jako przyjazne pracującym mamom, stają się pożądanym miejscem pracy i podnoszą wartość firmy. Do poprzednich edycji konkursu wpłynęły zgłoszenia od ponad 440 firm, których pracownice wypełniły łącznie 17 052 ankiety.

Zgłoszenia do tegorocznej edycji można przesyłać do 29 lutego 2012 roku. Udział w konkursie jest bezpłatny, a uroczysta Gala wręczenia nagród odbędzie się w maju.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest wypełnienie ankiet przez przynajmniej 15% zatrudnionych kobiet (min. 10 ankiet). Wyniki ankiet, wypełnionych anonimowo przez pracownice, zostaną zebrane w raport, który na zakończenie konkursu otrzyma każda z uczestniczących firm. Stanowi on informację zwrotną dla pracodawców, jak ich firmy postrzegane są przez pracujące tam kobiety.

Celem kampanii społecznej – prowadzonej przez Fundację Świętego Mikołaja od 2007 roku – jest zwrócenie uwagi na trudności Polek w łączeniu macierzyństwa z pracą zawodową oraz poprawienie standardów zatrudniania kobiet. – Obawy matek, które chcą powrócić do aktywności zawodowej po urodzeniu dziecka, nie są bezzasadne. Obecnie, podczas konfrontacji z rynkiem pracy, okazuje się, że gruntowne wykształcenie, doskonałe predyspozycje zawodowe nie są wystarczającym argumentem w przypadku zatrudnienia kobiety. Ważne jest, aby stworzyć młodym matkom warunki, które pozwolą pogodzić pracę zawodową z macierzyństwem – ocenia Karolina Błaszczyk, koordynatorka projektu z Fundacji Świętego Mikołaja.



Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek