Do 8 marca można zgłaszać się do plebiscytu organizowanego przez Fundację Świętego Mikołaja – „Mama w pracy”. Konkurs ma na celu wyróżnienie pracodawców, którzy reprezentują najbardziej przyjazne postawy wobec aktywnych zawodowo mam.
Do konkursu na „Firmę nieprzeciętnie przyjazną mamie” mogą stawać zarówno małe i średnie firmy (do 50 pracowników), jak i duże (ponad 50 pracowników). Wśród startujących w tegorocznej edycji znaleźli się ubiegłoroczni laureaci, a także nowe podmioty – w tym instytucje państwowe – np. urzędy miast. Po rozstrzygnięciu plebiscytu instytucje, które zgłosiły swój udział w konkursie, otrzymają raport podsumowujący wyniki ankiet wypełnionych przez ich pracownice.
Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu są do pobrania na stronie www.mamawpracy.pl.
Konkurs „Mama w pracy” jest częścią kampanii społecznej poświęconej problemowi łączenia macierzyństwa z pracą zawodową kobiet, prowadzonej przez Fundację Świętego Mikołaja od 2007 roku.
Współorganizatorem kampanii jest dziennik „Rzeczpospolita”, a partnerem Instytut Badawczy Millward Brown SMG/KRC. Honorowy patronat nad akcją objął Business Centre Club, medialny – miesięcznik „Personel i Zarządzanie”.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland