Do 8 marca można zgłaszać się do plebiscytu organizowanego przez Fundację Świętego Mikołaja – „Mama w pracy”. Konkurs ma na celu wyróżnienie pracodawców, którzy reprezentują najbardziej przyjazne postawy wobec aktywnych zawodowo mam.
Do konkursu na „Firmę nieprzeciętnie przyjazną mamie” mogą stawać zarówno małe i średnie firmy (do 50 pracowników), jak i duże (ponad 50 pracowników). Wśród startujących w tegorocznej edycji znaleźli się ubiegłoroczni laureaci, a także nowe podmioty – w tym instytucje państwowe – np. urzędy miast. Po rozstrzygnięciu plebiscytu instytucje, które zgłosiły swój udział w konkursie, otrzymają raport podsumowujący wyniki ankiet wypełnionych przez ich pracownice.
Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu są do pobrania na stronie www.mamawpracy.pl.
Konkurs „Mama w pracy” jest częścią kampanii społecznej poświęconej problemowi łączenia macierzyństwa z pracą zawodową kobiet, prowadzonej przez Fundację Świętego Mikołaja od 2007 roku.
Współorganizatorem kampanii jest dziennik „Rzeczpospolita”, a partnerem Instytut Badawczy Millward Brown SMG/KRC. Honorowy patronat nad akcją objął Business Centre Club, medialny – miesięcznik „Personel i Zarządzanie”.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!