Do 8 marca można zgłaszać się do plebiscytu organizowanego przez Fundację Świętego Mikołaja – „Mama w pracy”. Konkurs ma na celu wyróżnienie pracodawców, którzy reprezentują najbardziej przyjazne postawy wobec aktywnych zawodowo mam.
Do konkursu na „Firmę nieprzeciętnie przyjazną mamie” mogą stawać zarówno małe i średnie firmy (do 50 pracowników), jak i duże (ponad 50 pracowników). Wśród startujących w tegorocznej edycji znaleźli się ubiegłoroczni laureaci, a także nowe podmioty – w tym instytucje państwowe – np. urzędy miast. Po rozstrzygnięciu plebiscytu instytucje, które zgłosiły swój udział w konkursie, otrzymają raport podsumowujący wyniki ankiet wypełnionych przez ich pracownice.
Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu są do pobrania na stronie www.mamawpracy.pl.
Konkurs „Mama w pracy” jest częścią kampanii społecznej poświęconej problemowi łączenia macierzyństwa z pracą zawodową kobiet, prowadzonej przez Fundację Świętego Mikołaja od 2007 roku.
Współorganizatorem kampanii jest dziennik „Rzeczpospolita”, a partnerem Instytut Badawczy Millward Brown SMG/KRC. Honorowy patronat nad akcją objął Business Centre Club, medialny – miesięcznik „Personel i Zarządzanie”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi