────── 18.05.2017
Konkurs Kampania Społeczna Roku - 10 nominacji w kategorii „Świat”
Mama ma dosyć
„Mama ma siedzieć w domu, mama ma sama zajmować się dziećmi, mama ma po wychowawczym same zaległości… Mama ma już dosyć stereotypów.” 19 kwietnia Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich i Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej zainaugurowało kampanię „Mama ma” na temat godzenia ról rodzinnych i zawodowych kobiet oraz mężczyzn, i aktywizacji społeczno-ekonomicznej kobiet. Spoty reklamowe – wyreżyserowane przez Damiana Pietrasika, wyprodukowane przez studio Film Produkcja – ukazują stereotypy na temat ról matki i ojca oraz dostępne dla rodziców ułatwienia pozwalające na łączenie pracy zawodowej z wychowaniem dziecka.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem