logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Mama i tata obalają mity
17.01.2009
Tematy: Wydarzenia, Polska

Mama i tata obalają mity



Na rynku księgarskim pod koniec września pojawiła się książka napisana przez mamę dla mam. „Mama i tata to my. Obalam mity o zdrowiu, rozwoju i żywieniu dzieci” opisywana jest jako encyklopedia wiedzy z zakresu zdrowia, żywienia i fizjoterapii dla rodziców, babć, dziadków i opiekunek. Autorka Paulina Smaszcz-Kurzajewska w oparciu o własne doświadczenia: błędy i sukcesy oraz porady wybitnych polskich specjalistów: pediatrów, fizjoterapeutów, psychologów, dietetyków i logopedów obala mity o zdrowiu, rozwoju i żywieniu dzieci. Podaje praktyczne i proste porady jak dbać o zdrowie i rozwój dzieci od 0 do 3 lat. Odpowiada na mnóstwo nurtujących młodych rodziców. Złotówka z każdej sprzedanej książki (35zł) przeznaczana jest na Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Książka jest wspólnym dziełem obojga rodziców, a ilustracje – całej rodziny. Jak pisze wydawca „młodym, często zagubionym rodzicom potrzeba nie tylko konkretnych, kompetentnych wskazówek, ale też wsparcia, jakim może być przykład innych cieszących się swoimi dziećmi i tryskających energią i entuzjazmem w pełnieniu tej ważnej życiowej roli.”

Więcej informacji znajduje się na na www.kopd.pl i www.paulinakurzajewska.pl



Kraje:
Polska





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 14.10.2025Kampanie

    Take Care OFF Yourself

  • 09.10.2025Kampanie

    I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?

  • 07.10.2025Kampanie

    Codzienność z ChatemGPT

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek