"Twoja mama kocha cię całym sercem. Zadbaj o nie" – spoty kampanii "Ciśnienie na życie", odnoszące się do bliskich, wieloletnich relacji między matką a córką oraz mężem i żoną, utrzymane są w emocjonalnej stylistyce i odwołują się do uczuć i doświadczeń znanych większości ludzi.
Kampania stawia sobie za cel edukację Polaków w kwestii profilaktyki schorzeń układu krążenia, ale również przebadanie 200 000 oósb pod kątem nadciśnienia tętniczego. Za każdy pomiar ciśnienia organizator kampanii przekaże złotówkę na rzecz Kliniki Zdrowego Serca w Zabrzu.
W ramach kampanii ATL powstały spoty "Żona" i "Córka" w wersji 30" i 45", reżyserowane przez Jonathana Cohena, wyprodukowane przez Opus Film. Do printów wykorzystano sesję zdjęciową autorstwa Radka Polaka.
Sponsorem kampanii jest Polfa Warszawa Grupa Polpharma. Za strategię komunikacji oraz kreację działań ATL i BTL odpowiada Agencja TELESCOPE, za działania PR oraz eventy – Procontent Communication oraz agencja JWT, do której należy też przygotowanie i prowadzenie strony www kampanii. Media plan został opracowany przez Dom Mediowy OMD. Kampania obecna jest w telewizji, radio, prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów