Zwycięzca konkursu Kampania Społeczna Roku 2010 w kategorii Inicjatywy Społeczne Firm Kampania „Mam SM” to kampania edukacyjna dotycząca stwardnienia rozsianego (SM). Jej celem było uświadamianie społeczeństwu zagrożenia chorobą za pomocą interaktywnej symulacji dostępnej w internecie. SM atakuje najczęściej osoby młode, między 20. a 40. rokiem życia i nieznacznie częściej dotyczy kobiet niż mężczyzn. To właśnie do tej grupy docelowej postanowiono skierować kampanię „Mam SM”. W ramach kampanii opracowano pierwszy w Polsce i na świecie interaktywny serwis z symulacją pozwalającą poczuć, czym jest SM. Internauci odwiedzający serwis MamSM.pl otrzymali możliwość zmierzenia się z prostymi czynnościami, które zdrowym osobom nie sprawiają kłopotu, tj. odpowiedzenie na SMSa, odpisanie na maila, pokrojenie chleba – ale chorym na SM nastręczają wiele trudności. Inicjatorem kampanii jest firma farmaceutyczna Gedeon Richter, a realizuje ją agencja Hill and Knowlton Poland. Więcej informacji i kreacji kampanii znajduje się tutaj.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!