Zwycięzca konkursu Kampania Społeczna Roku 2010 w kategorii Inicjatywy Społeczne Firm Kampania „Mam SM” to kampania edukacyjna dotycząca stwardnienia rozsianego (SM). Jej celem było uświadamianie społeczeństwu zagrożenia chorobą za pomocą interaktywnej symulacji dostępnej w internecie. SM atakuje najczęściej osoby młode, między 20. a 40. rokiem życia i nieznacznie częściej dotyczy kobiet niż mężczyzn. To właśnie do tej grupy docelowej postanowiono skierować kampanię „Mam SM”. W ramach kampanii opracowano pierwszy w Polsce i na świecie interaktywny serwis z symulacją pozwalającą poczuć, czym jest SM. Internauci odwiedzający serwis MamSM.pl otrzymali możliwość zmierzenia się z prostymi czynnościami, które zdrowym osobom nie sprawiają kłopotu, tj. odpowiedzenie na SMSa, odpisanie na maila, pokrojenie chleba – ale chorym na SM nastręczają wiele trudności. Inicjatorem kampanii jest firma farmaceutyczna Gedeon Richter, a realizuje ją agencja Hill and Knowlton Poland. Więcej informacji i kreacji kampanii znajduje się tutaj.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

