logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  14.11.2011

„Mam Haka na Raka” i „Droga do Siebie” nominowane do European Excellence Awards 2011



Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” realizowany dla Polskiej Unii Onkologii i GlaxoSmithKline oraz program edukacyjny „Droga do Siebie” dla AstraZeneca Pharma Poland zdobyły nominacje do nagrody European Excellence Awards.

Jury międzynarodowego konkursu wyróżniło projekt „Mam Haka na Raka” w kategorii Zdrowie, natomiast „Drogę do Siebie” w kategorii Narodowe i regionalne kampanie Polska, Rosja, Ukraina. Oba projekty realizowane są przez Hill and Knowlton Poland.

Nagrody European Excellence Awards mają na celu wyróżnienie najbardziej wyjątkowych
i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. Przyznawane są pod patronatem „Communication Director Magazine”.

Ogłoszenie zwycięzców we wszystkich kategoriach odbędzie się 9 grudnia podczas uroczystej gali w Amsterdamie.

„Mam Haka na Raka” jest ogólnopolską kampanią skierowaną do młodzieży szkół ponadgimnazjalnych w całej Polsce. Jego celem jest wykształcenie w polskim społeczeństwie postaw prozdrowotnych dotyczących profilaktyki chorób nowotworowych. Program zwiększa świadomość nt. nowotworów wśród młodych ludzi, angażując ich w działania lokalne oraz opracowanie projektu kampanii społecznej. Każda edycja programu dedykowana jest innemu nowotworowi. Nominowana IV edycja dotyczyła profilaktyki raka płuca, w efekcie działań której powstała ogólnopolska społeczna kampania „Nie wiąż się z papierosem” zniechęcająca młodych ludzi do sięgania po papierosa. Spoty TV i radiowe, a także reklamy w prasie i telewizji  z kampanią były emitowane w całej Polsce. O programie szeroko informowały media (ponad 800 publikacji).

Program realizowany jest przy wsparciu merytorycznym Polskiej Unii Onkologii. Partnerem strategicznym jest firma GlaxoSmithKline.

Program edukacyjny „Droga do Siebie” opracowano z myślą o osobach chorych na schizofrenię i chorobę afektywną dwubiegunową. Głównym celem programu jest edukacja i wspieranie osób z zaburzeniami psychicznymi w poznawaniu swojej choroby, w radzeniu sobie ze stanami emocjonalnymi jej towarzyszącymi, w uzyskiwaniu integracji z samym sobą i z otoczeniem. Do udziału w programie zaproszono 16 organizacji pozarządowych z całej Polski działających na rzecz osób chorych psychicznie, w których odbywa się kolejny cykl warsztatów edukacyjnych oraz wsparcia dla pacjentów i ich rodzin. Kluczowym elementem programu jest cykl warsztatów szkoleniowo-konsultacyjnych z elementami superwizji dla terapeutów. Celem tych spotkań jest poszerzenie wiedzy i doskonalenie umiejętności terapeutycznych w prowadzeniu zajęć z psychoedukacji dla rodzin i pacjentów z chorobami psychicznymi.

Patronat nad programem „Droga Do Siebie” objęły Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Związek Stowarzyszeń Rodzin i Opiekunów Osób Chorych Psychicznie „POL-FAMILIA” oraz Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej. Sponsorem programu jest firma AstraZeneca. 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 29.04.2022

    Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek