Małe zęby bez dużych problemów
Choć przeciwnik jest groźny, walka nie musi być ciężka – wystarczy kilku sojuszników, jak dobre nawyki i dentysta. Kampania „Dzieciństwo bez próchnicy” ma pomóc najmłodszym w dbaniu o uzębienie.
W ramach tego programu edukacyjnego udostępniona właśnie została bezpłatna aplikacja mobilna – „Pampiś – Zębowa Przygoda”, która w przyjazny dziecku sposób pomoże opanować m.in. mycie zębów, wybieranie zdrowych przekąsek oraz oswoi z gabinetem dentystycznym. Aplikacja to część kampanii społecznej „Małe zęby, wielka moc”, której celem jest uwrażliwianie na potrzebę dbania o jamę ustną dziecka już od najmłodszych lat. Nawiązuje ona także do idei przekazywanej w spocie telewizyjnym – walki z próchnicą poprzez zabawę. Gra skierowana jest do użytkowników w wieku 3-6 lat. Korzystać z niej mogą również dzieci niesłyszące, a także te, które nie potrafią jeszcze płynnie czytać – wszelkie instrukcje są bowiem dostępne zarówno w wersji tekstowej, jak i dźwiękowej. Aplikacja działa na urządzeniach mobilnych z systemem Android i iOS. Można ją pobrać ze sklepów internetowych Google Play oraz AppStore. Za koncepcję i realizację gry odpowiada Agencja Reklamowa DSK Sp. z o.o oraz firma Baked Games Sp. z o.o.
„Dzieciństwo bez próchnicy” toogólnopolski program profilaktyczno-edukacyjny skierowany do dzieci w wieku od 0 do 5 lat, ich rodziców, nauczycieli, pielęgniarek, położnych, lekarzy pediatrów. Projekt powstał z inicjatywy Ministerstwa Zdrowia, jest realizowany w latach 2012-2016 przez lidera projektu – Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu wspólnie z ośmioma innymi uczelniami medycznymi w Polsce. Finansowanie zapewnia Szwajcaria w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, przy współfinansowaniu Ministerstwa Zdrowia. Patronat Honorowy nad Projektem „Dzieciństwo bez próchnicy” objęli Minister Zdrowia, Minister Edukacji Narodowej, Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych oraz Pierre Fauchard Academy.
W ramach projektu prowadzone były zajęcia edukacyjne dla dzieci w przedszkolach, a także dla ich rodziców, nauczycieli oraz dla pielęgniarek, położnych i pediatrów. We wprowadzaniu najmłodszych w świat zdrowych zębów pomaga maskotka projektu – Królik Pampiś. W projekcie udział wzięło około 360 tys. przedszkolaków, 15 tys. nauczycieli przedszkolnych, a działaniami edukacyjnymi objęto niemal 716 tys. rodziców. W szkoleniach dla białego personelu uczestniczyło już 1325 pielęgniarek i położnych oraz 285 pediatrów.
Kampania reklamowa „Małe zęby, wielka moc” trwa do końca grudnia 2016 r. i obejmuje spoty emitowane w największych stacjach telewizyjnych, a także w kanałach skierowanych do najmłodszej widowni. Kampania obejmuje również działania w Internecie – reklamy i artykuły na portalach parentingowych oraz zdrowotnych, a także e-mailing i działania w social mediach. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Agencja Reklamowa DSK Sp. z o.o., która wygrała przetarg w konsorcjum z firmą Effective Media Solutions Sp. z o.o. Sp. k. odpowiedzialną za dobór i zakup mediów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Jak Polacy piją kawę?