logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  16.02.2008

Madonna dla UNICEF – ze skandalem w tle



Madonna i dom mody GUCCI 6 lutego zorganizowali w Nowym Jorku imprezę dobroczynną na rzecz UNICEF i sierot z Malawi. Pieniądze zebrane podczas przyjęcia (3,7 mln dolarów) trafią do UNICEFU i do założonej przez gwiazdę fundacji, Raising Malawi. Właściciele marki Gucci pokryli koszty imprezy.

Bilety wstępu kosztowały 2.5 tys. dolarów i zakupili je m.in. Jennifer Lopez i Marc Anthony, Katie Holmes i Tom Cruise, Gwyneth Paltrow i Chris Martin, Salma Hayek, Rihanna, Donald i Melania Trump , Gwen Stefani i Gavin Rosdale, Demi Moore i Ashton Kutcher, Lucy Liu, Dita von Teese, Timbaland, Martha Stewart, Nelly Furtado, Alicia Keys, Heidi Klum, Drew Barrymore i Anna Wintour.

Dużą ilość pieniędzy zebrano także podczas aukcji, na której można było wylicytować m.in aerobik z Madonną, lekcję tańca z Gwyneth Paltrow czy trening z gwiazdą koszykówki.

Wszystko to brzmi pięknie, ale tak się akurat złożyło, że w tych dniach GUCCI otwierał nowy salon mody na Manhattanie, a Madonna już 13 lutego promowała swój film „Filth & Wisdom” na Festiwalu w Berlinie. Ponadto podejrzenia wzbudziły związki prowadzonej przez Madonnę organizacji pomagającej Malawi (sama adoptowała chłopca z tego afrykańskiego kraju), z The Kabbalah Centre, z którym gwiazda jest związana przez swoją fascynację mistyczną kabałą.

Sekretarz generalny ONZ Ban Ki-moon odwołał swoje uczestnictwo w imprezie w ostatniej chwili.

Madonna: – Jestem wdzięczna Gucciemu, że włączył się w to szczytne przedsięwzięcie. Dla mnie liczy się tylko hojność tej firmy. Coś, co wywołuje zmiany, zawsze łączy się z kontrowersjami.
Źr: Polityka, TVN24


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 18.05.2023

    Torba STORSTOMMA dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę


  • 15.05.2023

    Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek