logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Lux Med uczy młodzież ratowania życia
26.09.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Lux Med uczy młodzież ratowania życia



Rusza akcja edukacyjna Akademii Ratownictwa Grupy LUX MED „Umiem pomóc”, skierowana do młodzieży szkół średnich. W pierwszym etapie wykwalifikowani instruktorzy ratownictwa przeszkolą z pierwszej pomocy około 1500 uczniów w stolicy. Patronat nad przedsięwzięciem objęła prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz – Waltz.

Akcja „Umiem pomóc” Akademii Ratownictwa Grupy LUX MED została poprzedzona badaniami dotyczącymi stanu wiedzy i umiejętności młodzieży w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Z ankiet wynika, że ponad połowa młodych ludzi nie udzieliłaby pierwszej pomocy samodzielnie, 63 procent nie zrobiłoby tego, ponieważ boi się, że mogłoby zaszkodzić poszkodowanemu, ale aż 84 procent chciałoby nauczyć się, jak reagować w sytuacji wymagającej ratowania życia. 

W ubiegłym tygodniu rozpoczeły się czterogodzinne szkolenia w 12 warszawskich szkołach – 9 liceach, 1 technikum, a testowo także w 2 gimnazjach. Wszystkie szkoły otrzymają certyfikaty poświadczające udział w zajęciach oraz tablice szkoleniowe, które przez cały rok będą służyły młodzieży. Każdy uczeń otrzyma praktyczną kartę potwierdzającą uczestnictwo, która zawiera podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy oraz najważniejsze numery telefonów do służb ratowniczych.

Komunikacja działań akcji „Umiem pomóc” opiera się przede wszystkim na relacjach z mediami, a także bezpośrednich kontaktach z młodymi ludźmi. Grupa LUX MED wykorzystuje do tego stronę poświęconą projektowi – www.umiempomoc.pl oraz swój fanpage na portalu Facebook.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek