logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  26.09.2011

Lux Med uczy młodzież ratowania życia



Rusza akcja edukacyjna Akademii Ratownictwa Grupy LUX MED „Umiem pomóc”, skierowana do młodzieży szkół średnich. W pierwszym etapie wykwalifikowani instruktorzy ratownictwa przeszkolą z pierwszej pomocy około 1500 uczniów w stolicy. Patronat nad przedsięwzięciem objęła prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz – Waltz.

Akcja „Umiem pomóc” Akademii Ratownictwa Grupy LUX MED została poprzedzona badaniami dotyczącymi stanu wiedzy i umiejętności młodzieży w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Z ankiet wynika, że ponad połowa młodych ludzi nie udzieliłaby pierwszej pomocy samodzielnie, 63 procent nie zrobiłoby tego, ponieważ boi się, że mogłoby zaszkodzić poszkodowanemu, ale aż 84 procent chciałoby nauczyć się, jak reagować w sytuacji wymagającej ratowania życia. 

W ubiegłym tygodniu rozpoczeły się czterogodzinne szkolenia w 12 warszawskich szkołach – 9 liceach, 1 technikum, a testowo także w 2 gimnazjach. Wszystkie szkoły otrzymają certyfikaty poświadczające udział w zajęciach oraz tablice szkoleniowe, które przez cały rok będą służyły młodzieży. Każdy uczeń otrzyma praktyczną kartę potwierdzającą uczestnictwo, która zawiera podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy oraz najważniejsze numery telefonów do służb ratowniczych.

Komunikacja działań akcji „Umiem pomóc” opiera się przede wszystkim na relacjach z mediami, a także bezpośrednich kontaktach z młodymi ludźmi. Grupa LUX MED wykorzystuje do tego stronę poświęconą projektowi – www.umiempomoc.pl oraz swój fanpage na portalu Facebook.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek