logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  30.05.2012

Lulki na sprzedaż



Ambasadorka SOS Natalia Kukulska, biznesmeni i artyści wzięli udział w charytatywnej aukcji Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. W Panorama Barze na 40 piętrze Hotelu Marriott w Warszawie odbył się bankiet połączony z aukcją charytatywną. W czasie imprezy goście mogli wylicytować zaprojektowane przez Kukulską Lulki – przywieszki do bransoletek dedykowane SOS, wyprodukowane przez Mazela Centrum Grawerskie.

Swojego Lulka w ramach konkursu projektowały też dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych. Wygrała 14-letnia Karolina z SOS Wioski Dziecięcej w Siedlcach projektem domu przykrytego dachem w kształcie serca.

30% dzieci w Polsce żyje w biedzie. Stowarzyszenie tworzy Programy Umacniania Rodziny, by wspierać rozwiązywanie problemów i rozwój dzieci. W ramach tych programów powstają placówki wsparcia dziennego, w których dzieci otrzymują pomoc w odrabianiu lekcji i rozwoju pasji i zainteresowań. Praca obejmuje także całą rodzinę poprzez poradnictwo i psychoedukację. Jeżeli jest taka konieczność, działacze Stowarzyszenia pomagają znaleźć pracę, a także we współpracy z pozyskanymi partnerami pomagamy finansowo. Głównym celem jest zapobieganie rozpadowi rodziny i wzmocnienie jej pozytywnych stron.

Na te cele Natalia Kukulska przekazała dochód z aukcji swoich strojów z „Bitwy na głosy”. Na wczorajszym bankiecie artystka wręczyła wylicytowaną suknię projektu Violi Śpiechowicz Magdalenie Wyszyńskiej. Zaproszeni na aukcję biznesmeni, artyści i dziennikarze wylicytowali wszystkie wystawione na aukcję Lulki. Każda ze sprzedanych przywieszek finansuje do tygodnia zajęć w Placówce Wsparcia Dziennego dla dziecka z rodziny zagrożonej rozpadem.

Imprezę zorganizował Hotel Marriott w Warszawie, prowadziła ją dziennikarka TVP 1 Paulina Chylewska, a aukcję Piotr Lengiewicz z domu aukcyjnego Rempex.S.A. Od dzisiaj Lulki wspierające ideę SOS Wiosek Dziecięcych w kształcie kukułki i domku z dachem w kształcie serca można kupić na www.lulki.pl.

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek