Pieniądze, bogactwo i walka klas w kampaniach społecznych
Luksusowe życie dzięki papierosom
Złocone kolumny, kolekcja obrazów, kryształowe żyrandole, piękna kobieta z sylikonowym biustem. Prawdziwe bogactwo! Kosztowało – tysiące bólów gardła, setki zgonów na raka płuc i raka krtani, tuzin śpiączek, wrzodów żołądka itd. itp.Takie życie może zapewnić sobie dyrektor koncernu tytoniowego. Autorzy filmu informują: „Przedsiębiorcy tytoniowi wierzą, że ufundujesz im wystawne życie. Jeśli jesteś młody, liczą na Ciebie. By pozyskać względy młodych klientów firmy tytoniowe prowadzą działania marketingowe. Choć ograniczone literą prawa, to jednak skuteczne. Na stronie kampanii Cost of Living można podpisać petycję, która pomoże w walce z marketingiem tytoniowym skierowanym szczególnie na młodych odbiorców.” Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG 360 na zlecenie National Committee against Tobacco we Francji.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem