logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Łukaszenka na deser
06.12.2011
Tematy: Kampanie, Czechy, Prawa człowieka

Łukaszenka na deser



Pytanie „Czy Fidel Castro może być dobry?“ nabiera nowego znaczenia w świetle kampanii Amnesty Interantional. Pomysłowo wykonane torty urodzinowe AI, symbolizują walkę z „opresyjnymi głosami” dyktatorów. Nazwa i hasło kampanii „50 years together with you cutting down the voice of oppression“ (50 lat walczymy razem z Tobą uciszając głosy opresji) odnoszą się do wyciętego w miejscu ust, symbolicznego kawałka tortu. 

Praski oddział agencji reklamowej Euro RSCG postawił na refleksyjny i uroczysty, lecz wcale nie wyniosły charakter obchodów 50 lecia AI. Pomimo że kreacja powstała w Pradze, pomysł tak przypadł do gustów jubilatowi, że organziacja postanowiła objąć zasięgiem kampanii wszystkie swoje oddziały na świecie.
Maria Kotowska



Nazwa kampanii:
50 years together with you cutting down the voice of oppression
Czas:
2011.12.1
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Euro RSCG
Adresaci:
Pracownicy Amnesty International, politycy, osoby zaangażowane w ochronę praw człowieka
Hasło kampani:
50 years together with you cutting down the voice of oppression (50 lat walczymy razem z Tobą uciszając głosy opresji)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek