logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Lufthansa z tytułem Ekologicznej Linii Roku
04.03.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Lufthansa z tytułem Ekologicznej Linii Roku



Amerykański miesięcznik Air Transport World (ATW) ponownie wyróżnił Lufthansa Group tytułem Ekologicznej Linii Roku. Nagroda została wręczona 25 lutego podczas 41. gali Airline Industry Achievement Awards w Waszyngtonie, D.C.

Miesięcznik docenił opisany w zgłoszeniu konkursowym strategiczny program ochrony środowiska Lufthansy, który ma na celu zapewnienie sferze mobilności rozwoju w duchu zrównoważonym dla środowiska i klimatu. Najważniejsze priorytety Grupy obejmują stałą kontynuację inwestycji w efektywność, flotę redukującą poziom hałasu i emisji CO2 oraz różnorodne programy wzrostu efektywności paliwowej. Do roku 2025 Lufthansa Group odbierze zamówienie 263 nowych maszyn wartych 37 mld euro w cenach katalogowych. Firma wspiera także wykorzystywanie paliw alternatywnych i badania nad nimi. W 2011 roku Lufthansa przeprowadziła projekt długoterminowych badań, które wykazały, że biopaliwa mogą być bezpiecznie wykorzystywane. Wiosną tego roku Lufthansa Group rozpocznie korzystanie z mieszanki biokerozyny w swoich maszynach na lotnisku w Oslo.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek