logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  02.01.2017

Ludzki alert

Your browser does not support the video tag.


Para znajomych umówiła się w pewnej gwarnej restauracji na drinka. Gdy spotkanie dobiega końca, mężczyzna opłaca rachunek, bierze kluczyki, wstaje, żeby udać się do wyjścia, lecz w tym momencie podbiega do niego jakaś kobieta ubrana w koszulkę, na której widnieje napis "znak ostrzegawczy". Prawdopodobnie myślisz, że jesteś trzeźwy? – zagaduje go. Tak – odpowiada bez chwili zastanowienia mężczyzna.

Kobieta nie daje jednak za wygraną i pyta go, jak planuje wrócić do domu. Czy np. zamierza jechać podrzędnymi drogami? Kiedy mężczyzna kiwa głową w taki sposób, jakby nie wykluczał takiej możliwości, kobieta dopytuje go, czy obranie niestandardowej trasy nie wydaje mu się zastanawiające? I to zważywszy na fakt, że – jak sam powiedział – jest trzeźwy. Po chwili namysłu, mężczyzna sam się reflektuje i wyciąga telefon, by zadzwonić po taksówkę. "Dobry wybór!" – pochwala go kobieta. 

"Probably okay isnt okay. Buzzed driving is drunk driving. (Prawdopodobnie ok, nie jest ok. Jazda na rauszu jest jazdą pod wpływem alkoholu)" to hasło najnowszej wersji kampanii "Friends Dont Let Friends Drive Drunk" zainicjowanej w 1983 roku przez amerykańską organizację Ad Council. Owa kampania skierowana jest do kierowców, aby uświadomić im, że nawet mała ilość alkoholu może wpłynąć na ich zachowanie za kierownicą.

Spot przygotowała agencja COG.

Iga Lewandowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Buzzed driving is drunk driving
Czas:
2016.12.12
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Ad Council
Media:
Internet
Wykonawca:
COG
Adresaci:
Kierowcy, osoby pijące alkohol
Hasło kampani:
Probably okay isnt okay. Buzzed driving is drunk driving (Prawdopodobnie ok, nie jest ok. Jazda na rauszu jest jazdą pod wpływem alkoholu)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek