logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ludzki alert
02.01.2017
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Ludzki alert

Your browser does not support the video tag.


Para znajomych umówiła się w pewnej gwarnej restauracji na drinka. Gdy spotkanie dobiega końca, mężczyzna opłaca rachunek, bierze kluczyki, wstaje, żeby udać się do wyjścia, lecz w tym momencie podbiega do niego jakaś kobieta ubrana w koszulkę, na której widnieje napis "znak ostrzegawczy". Prawdopodobnie myślisz, że jesteś trzeźwy? – zagaduje go. Tak – odpowiada bez chwili zastanowienia mężczyzna.

Kobieta nie daje jednak za wygraną i pyta go, jak planuje wrócić do domu. Czy np. zamierza jechać podrzędnymi drogami? Kiedy mężczyzna kiwa głową w taki sposób, jakby nie wykluczał takiej możliwości, kobieta dopytuje go, czy obranie niestandardowej trasy nie wydaje mu się zastanawiające? I to zważywszy na fakt, że – jak sam powiedział – jest trzeźwy. Po chwili namysłu, mężczyzna sam się reflektuje i wyciąga telefon, by zadzwonić po taksówkę. "Dobry wybór!" – pochwala go kobieta. 

"Probably okay isnt okay. Buzzed driving is drunk driving. (Prawdopodobnie ok, nie jest ok. Jazda na rauszu jest jazdą pod wpływem alkoholu)" to hasło najnowszej wersji kampanii "Friends Dont Let Friends Drive Drunk" zainicjowanej w 1983 roku przez amerykańską organizację Ad Council. Owa kampania skierowana jest do kierowców, aby uświadomić im, że nawet mała ilość alkoholu może wpłynąć na ich zachowanie za kierownicą.

Spot przygotowała agencja COG.

Iga Lewandowska



Nazwa kampanii:
Buzzed driving is drunk driving
Czas:
2016.12.12
Nadawca:
Ad Council
Media:
Internet
Wykonawca:
COG
Adresaci:
Kierowcy, osoby pijące alkohol
Hasło kampani:
Probably okay isnt okay. Buzzed driving is drunk driving (Prawdopodobnie ok, nie jest ok. Jazda na rauszu jest jazdą pod wpływem alkoholu)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek