Intensywnie czerwona rzeźba składa się z mnóstwa kolorowych figurek ludzi. Przytulają się, jedzą, jeżdżą rowerem, wypoczywają, szperają w szufladach – każda z nich wykonuje niezależne czynności, jednak wszystkie są ze sobą połączone i układają się w kształt kropli.
Hasło kampanii jest proste i brzmi "Dona vida" ("Podaruj życie"). Wenezuelski bank krwi w ten sposób zachęca do honorowego krwiodawstwa.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku