Intensywnie czerwona rzeźba składa się z mnóstwa kolorowych figurek ludzi. Przytulają się, jedzą, jeżdżą rowerem, wypoczywają, szperają w szufladach – każda z nich wykonuje niezależne czynności, jednak wszystkie są ze sobą połączone i układają się w kształt kropli.
Hasło kampanii jest proste i brzmi "Dona vida" ("Podaruj życie"). Wenezuelski bank krwi w ten sposób zachęca do honorowego krwiodawstwa.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!