Intensywnie czerwona rzeźba składa się z mnóstwa kolorowych figurek ludzi. Przytulają się, jedzą, jeżdżą rowerem, wypoczywają, szperają w szufladach – każda z nich wykonuje niezależne czynności, jednak wszystkie są ze sobą połączone i układają się w kształt kropli.
Hasło kampanii jest proste i brzmi "Dona vida" ("Podaruj życie"). Wenezuelski bank krwi w ten sposób zachęca do honorowego krwiodawstwa.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja