logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Norwegia, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  09.01.2010

Łóżko z monet



Przechodnie w Oslo mogli stworzyć łóżka i dachy z monet – w ten sposób norweski oddział Armii Zbawienia pokazywał, jak wykorzystywane są datki przekazywane na jego działalność.

Pomysł kampanii polegał na stworzeniu specjalnego plakatu, na którym widniała skulona sylwetka bezdomnego. Napis nad nim głosił "One small coin can make a big difference" ("Mała moneta ma duże znaczenie").

Na plakacie umieszczony był otwór, przez który można było wrzucać monety. Każda z przechodzących osób mogła zobaczyć, jak włożony pieniądz zmienia sytuację. Miejsce, gdzie trafiał, przygotowane było tak, by drobne układały się w kształt łóżka bądź dachu.

Wszyscy, którzy wzięli udział w tej nietypowej akcji w symboliczny sposób przekonali się jak wykorzystywana jest ich pomoc i jak współpraca wielu osób może szybko i konkretnie wpłynąć na poprawę sytuacji osób potrzebujących.

Armia Zbawienia jest chrześcijańskim wyznaniem protestanckim, znanym z działalności charytatywnej. W 114 krajach na świecie prowadzi szpitale, ośrodki dla bezdomnych i uzależnionych oraz domy dla osób starszych. Jej roczny budżet szacowany jest na 1,5 miliarda dolarów, posiada 2,5 miliona członków, 4,5 miliona wolontariuszy i 100 tysięcy pracowników. W Polsce rozpoczęła działalność w 2005 roku.
M.Grzybek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Coin-shells
Czas:
2010.1.1 - 2010.1.15
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Norwegia
Nadawca:
Armia Zbawienia
Media:
Citylight / ambient
Wykonawca:
Try
Adresaci:
Mieszkańcy Oslo
Hasło kampani:
One small coin can make a big difference ( Mała moneta ma duże znaczenie)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek